چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سازمان برنامه و بودجه

سازمان برنامه و بودجه

وب‌گاه خبر آنلاین

به دلیل کاهش 20 درصدی ارزش پول ملی طی دو ماه اخیر احتمالا روند کاهشی تورم در ماه‌های پیش رو بالعکس شده و اواخر خرداد ماه شوک تورمی 8 درصدی افزوده خواهد شد و مجدد روند تورم نقطه به نقطه افزایشی خواهد شد و به کانال 40 درصد بازخواهیم گشت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با 50 همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با 50 همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

وب‌گاه الف

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: بخشنامه قراردادهای «فکتورینگ» به منظور تامین مالی مطالبات پیمانکاران بخش خصوصی و دولتی با 50 همت اعتبار به شبکه بانکی ابلاغ شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس شورای اسلامی از اتمام بررسی جداول لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص یابد. عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در سال 1403 اختصاص یابد. حسین علی حاجی دلیگانی با بیان اینکه جلسه...

وب‌گاه گسترش

در سال گذشته، بازار سرمایه تحت تأثیر افت و خیزهای متعدد قرار گرفت و سهامداران میلیونی نیز با شرایط سختی روبرو شدند. این موضوع باعث نارضایتی نسبی فعالان بازار سرمایه گردید. در همین زمان، مجید عشقی به عنوان رییس سازمان بورس و اوراق بهادار برگزیده شد و دوره فعالیت وی به مدت 30 ماه تمدید شد. با وجود اعتراض‌ها قبل و بعد از این انتصاب، وی با حضور در برنامه صف اول و توضیح درباره برنامه‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «حسین‌علی حاجی دلیگانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه جلسه پایانی کمیسیون تلفیق برای بررسی جدول لایحه بودجه با حضور معاونان سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار کرد: نشست کمیسیون تلفیق بودجه سال 1403 امروز با حضور اکثریت اعضا برگزار شده و گزارش هیأت رییسه کمیسیون در جلسات با کمیسیون‌های تخصصی درباره جداول بودجه قرائت شد. نماینده مردم شاهین‌شهر در...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان تعیین و تصویب شد ترکیب اعضای هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان تعیین و تصویب شد به گزارش عرشه آنلاین، جلسه 464 شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و با حضور اعضای شورا در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حاجی‌دلیگانی گفت: با مصوبه کمیسیون تلفیق بنا شد تا 1400 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش حقوق نیرو‌های خدماتی وزارت آموزش و پرورش اختصاص یابد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حالی خبرها از احتمال بازگشت درخواست برداشت سه هزار میلیارد تومانی وزارت راه و شهرسازی از صندوق تامین خسارت‌های بدنی حکایت دارد که این بند پیش از این با تصمیم نمایندگان مجلس از لایحه بودجه حذف شده بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر علوم گفت: وزارت علوم عضو کارگروه‌های بنیاد ملی نخبگان و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری است و ما پیشنهادات خودمان را از این طریق به آنها می‌دهیم و افرادی را که برای دانشگاه‌ها معرفی می‌کنند، تایید کرده و در دانشگاه‌ها جذب می‌کنیم.

وب‌گاه گسترش

علی فرهادی گفت: معلمان با تجربه باید انگیزه کافی برای تدریس اضافه را داشته باشند با همین رویکرد آیین نامه‌ای را تدوین و سه پیشنهاد ارائه کردیم، این آیین‌نامه به شورای حقوق و دستمزد ارائه شده است.

خبرگزاری دانشجو

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت: هم اکنون از هر 10 معلم کمتر از 2 معلم اضافه تدریس را می‌پذیرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت: هم اکنون از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس را می‌پذیرند. سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نرخ حق التدریس جذابیت کافی ندارد، گفت: هم اکنون از ده معلم کمتر از دو معلم اضافه تدریس را می‌پذیرند. به گزارش عرشه آنلاین، علی فرهادی؛ سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره جزئیات افزایش رقم ساعات حق‌التدریس...