پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه فرارو

معاون سازمان حج و زیارت گفت: «ثبت‌نام در سامانه سماح برای زائران اربعین الزامی است و زائران باید تحت پوشش بیمه اربعین قرار بگیرند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه الف

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: در استان خراسان‌جنوبی هنوز موردی از ابتلا و گزیدگی و یا وجود پشه (آئدس) گزارش نشده است اما با توجه به مشاهده پشه در استان‌های دیگر باید رصد فرودگاه‌ها، پادگان‌ها و گمرک‌ها در دستور کار باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: در استان خراسان جنوبی هنوز موردی از ابتلا و گزیدگی و یا وجود پشه (آئدس) گزارش نشده اما با توجه به مشاهده پشه در استان‌های دیگر باید رصد فرودگاه‌ها، پادگان‌ها و گمرک‌ها در دستور کار باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: با توجه به در پیش بودن ایام اربعین، قرار است بانک مرکزی به هر زائر اربعین 200 هزار دینار، ارز که در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مبادله می‌شود و هیچ کامزدی هم دارد تخصیص بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ستاد حج ایران در مکه از فوت 27 زائر ایرانی از ابتدای حج تا کنون خبر داد و اعلام کرد: حدود یک سوم از زائران ایرانی هنوز در عربستان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد حج ایران در مکه از فوت 27 زائر ایرانی از ابتدای حج تا کنون خبر داد و اعلام کرد: حدود یک سوم از زائران ایرانی هنوز در عربستان هستند.

وب‌گاه فرارو

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: «ثبت‌نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (ع) از امروز ساعت 10 صبح در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز می‌گردد.»

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان حج و زیارت اعلام کرد ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (ع) از امروز ساعت 10 صبح در سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir آغاز می‌گردد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در پیام‌هایی انتخابات مسعود پزشکیان به عنوان رئیس‌جمهور ایران را تبریک گفتند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در پیام‌هایی جداگانه انتخاب مسعود پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور منتخب را به وی تبریک گفتند. محمدمهدی اسماعیلی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، کاظم موسوی‌بجنوردی (رئیس مرکز دائره‌المعارف بزرگ اسلامی)، رضا کیانیان (بازیگر سینما)، مهدی فرجی (تهیه‌کننده تلویزیون)، سیدعلی صالحی (بازیگر تلویزیون و سینما)، بهنوش بختیاری (بازیگر سینما...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگویی ضمن معرفی برنامه‌های هنری و فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا و ایام سوگواری محرم و صفر توضیح داد: خوشبختانه برنامه‌های خوبی برای این روزهای گرانقدر تدارک دیده شده که از آن جمله می‌توان به اجرای چندین برنامه هنری در تهران اشاره کرد. بر این اساس تالار وحدت به طور کامل...

وب‌گاه الف

سازمان حج وزیارت در خصوص ثبت نام متقاضیان زیارت اربعین حسینی، اطلاعیه ای صادر کرد.

وب‌گاه الف

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری چندین برنامه فرهنگی هنری مختلف به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا و برگزاری یک مراسم ویژه با حضور سرپرست ریاست جمهوری خبر داد.