پنج‌شنبه 3 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه الف

با موافقت عربستان، صندوق‌های رأی‌گیری چهاردهمین دور انتخابات ریاست جمهوری ایران در برخی هتل‌های محل اسکان زائران ایرانی مستقر شد.

خبرگزاری تسنیم

رعایت دستورالعمل بار در فرودگاه‌های مدینه منوره و جده بسیار حائز اهمیت است؛ زائران از قرار دادن پاور بانک، آب زمزم، نوشابه، اسپری، کپسول گاز کوچک و مواد آتش‌زا در ساک‌های بزرگ جدا خودداری کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سرکنسول ایران در جده درحالی از استقرار صندوق‌های رأی برای انتخابات ریاست جمهوری در سفارت و کنسولگری ایران در عربستان خبر داد، که نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درخواست کرد به پیگیری‌ها برای دریافت موافقت حضور زائران در انتخابات ادامه داده شود و گفت: اجازه برگزاری انتخابات در حج، برای عربستان هزینه‌ای ندارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز:‌7 زائر بیمار ایرانی که به دلیل شکستگی و یا ناراحتی‌های قلبی و... در بیمارستان‌های کشور عربستان و مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری بودند به میهن اسلامی منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

7 زائر بیمار ایرانی که به دلیل شکستگی و یا ناراحتی‌های قلبی و... در بیمارستان‌های کشور عربستان و مرکز پزشکی حج و زیارت در مکه بستری بودند به میهن اسلامی منتقل شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: 3 ایستگاه حمل و نقل درون شهری مکه مکرمه که از پنجم ذی الحجه به صورت موقت و برای عزیمت زائران به مشاعر، تعطیل شده بود، راه اندازی شد.

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی در جمع مسئولان حوزه حج و زیارت در مکه تاکید کرد: ضمن قدردانی از خدمات کشور میزبان خواستار رفع مشکلات آزاردهنده هستیم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از فوت 12 زائر ایرانی تا پایان عملیات ایام تشریق خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت از فوت 12 زائر ایرانی تا پایان عملیات ایام تشریق خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشورهای مصر، تونس و اردن شد. گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشورهای مصر، تونس و اردن شد. به گزارش عرشه آنلاین، همزمان با انجام مناسک حج تمتع و حضور حجاج از کشورهای مختلف، دمای هوا در عربستان به 52 درجه سانتیگراد رسید که باعث شد تعدادی از...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گرمای جانکاه هوا در عربستان باعث فوت شدن 11 شهروند ایرانی و درگذشت تعداد زیادی از زائران کشورهای مصر، تونس و اردن شد.

وب‌گاه گسترش

معاون سازمان حج و زیارت اعلام کرد که حجاج ایرانی از جمعه (اول تیرماه) شروع به بازگشت به کشور کرده‌اند.