شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، کاپیتان محمد محمدی‌بخش، امروز در مراسم هماهنگی انجام پرواز‌های حجاج سال جاری اظهار کرد: امسال نسبت به سال گذشته تعداد بیشتری از حجاج از طریق حمل و نقل هوایی به خانه خدا اعزام می‌شوند دو برابر سال گذشته است و این هماهنگی در سطح عالی را می‌طلبد. وی با بیان اینکه در این باره هماهنگی با نهاد‌های مختلف انجام شده است، افزود: اولین سری حجاج روز سوم خرداد...

خبرگزاری مهر

سرپرست اداره کل اسکان حج و عمره از آمادگی هتل ها برای اسکان حجاج ایرانی خبر داد و گفت: فرهنگ حجاج ایرانی بارها مورد تقدیر مسئولان عربستانی قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت و کاروان‌ها باید برای زائرانی که استطاعت جسمی آنها تأیید شده اما به لحاظ شرایط کلی دارای ریسک هستند، ترتیبی قرار دهند که بازگشت آنها به کشور را در اولویت قرار دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت و کاروان‌ها باید برای زائرانی که استطاعت جسمی آنها تأیید شده اما به لحاظ شرایط کلی دارای ریسک هستند، ترتیبی قرار دهند که در اولویت بازگشت قرار گیرند و زودتر به کشور بازگردند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سابق سازمان حج و زیارت گفت: مسئولان سازمان حج و زیارت و کاروان‌ها باید برای زائرانی که استطاعت جسمی آنها تأیید شده اما به لحاظ شرایط کلی دارای ریسک هستند، ترتیبی قرار دهند که در اولویت بازگشت قرار گیرند و زودتر به کشور بازگردند.

وب‌گاه الف

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت علت اختلاف قیمت حج تمتع را نرخ ارز و تفاوت سطح کیفی هتل‌ها اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت علت اختلاف قیمت حج تمتع را نرخ ارز و تفاوت سطح کیفی هتل‌ها اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز چهارشنبه در دیدار مسوولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت الله الحرام، نگاه صحیح به حج و فهم اهمیت این فریضه را بسیار مهم خواندند و تاکید کردند: حج، مساله ای جهانی و تمدنی است که هدف آن، ارتقای امت اسلامی، نزدیکی دل‌های مسلمانان و اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر و ظلم و استکبار و بت های بشری و غیربشری است.

خبرگزاری مهر

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت 1402 با مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام دیدار کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار مسئولان، کارگزاران و جمعی از زائران بیت‌الله الحرام، نگاه صحیح به حج و فهم اهمیت این فریضه را بسیار مهم خواندند و تأکید کردند: حج، مسئله‌ای جهانی و تمدنی است که هدف آن، ارتقاء امت اسلامی، نزدیکی دلهای مسلمانان و اتحاد امت اسلامی در مقابل کفر و ظلم و استکبار و بت‌های بشری و غیر بشری است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی گفت: 85 هزار زائر در سال 1402 از کشور به سرزمین وحی برای حج تمتع اعزام می‌شوند.