شنبه 5 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

خبرگزاری تسنیم

سرپرست حجاج ایرانی طرح کاهش شمار خادمان و عوامل اجرایی کاروان های حج تمتع را با حفظ کیفیت خدمات را یک «سیاست قطعی» عنوان کرد و گفت: حج ایران از نظر هزینه‌ای یکی ارزان‌ترین حج‌ها در مقایسه با دیگر کشورهای اسلامی است.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل دفتر برنامه ریزی پذیرش و اعزام زائرین حج و عمره سازمان حج و زیارت، آخرین وضعیت اعزام حجاج ایرانی در سال 1402 را تشریح کرد.

خبرگزاری مهر

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، کاهش شمار خادمان و عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع را با حفظ کیفیت خدمات، یک «سیاست قطعی» به منظور کمک به افزایش اعزام شمار بیشتری از زائران اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: طرح کاهش شمار خادمان و عوامل اجرایی کاروان‌های حج تمتع را با حفظ کیفیت خدمات، یک «سیاست قطعی» به منظور کمک به افزایش اعزام شمار بیشتری از زائران ثبت نام شده است.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از3 خرداد، تاامروز 39 پرواز انجام شده که 2پروازآن مربوط به خدمه حجاج و 37پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تاکید بر اینکه حمل هرگونه داروهای کدیین دار و مشتقات مواد مخدر، روانگردان و داروهای خواب آور به هر میزانی به کشور عربستان ممنوع است، فهرست داروهای ممنوعه برای ورود به کشور عربستان را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از ورود 8 هزار و 200 زایر ایرانی به سرزمین وحی تا ظهر امروز شنبه 6 خرداد ماه خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین دعای ندبه زائران ایرانی اعزامی به سرزمین وحی صبح امروز دریکی ازهتل‌های محل اسکان زائران کشورمان در مدینه منوره برگزار شد.

خبرگزاری مهر

نخستین دعای کمیل زائران ایرانی درمدینه منوره پنج شنبه شب دریکی ازهتل های محل اسکان زائران کشورمان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نخستین دعای کمیل زائران ایرانی درمدینه منوره پنج شنبه شب دریکی ازهتل‌های محل اسکان زائران کشورمان برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت با بیان جزییات آخرین برنامه ریزی‌های حج 1402 گفت: زائران عزیز به توصیه‌های مدیران کاروان‌ها و روحانیون توجه داشته باشند.