یک‌شنبه 6 آبان 1403

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق آنچه معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت اعلام کرده است، ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، اکبر رضایی، معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با بیان اینکه براساس تفاهمنامه حج 1402، 87 هزار و 550 نفر از حجاج کشورمان به سرزمین وحی مشرف می‌شوند، گفت: اقدامات لازم اعم از برنامه ریزی‌های اجرایی در حال انجام است تا همانند همیشه حجی توام با عزت، کرامت، امنیت و سلامت داشته باشیم. وی با اعلام اینکه ثبت‌نام از متقاضیان از تاریخ دهم اسفند ماه 1401...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکبر رضایی با اعلام اینکه ثبت نام از متقاضیان از تاریخ دهم اسفند ماه 1401 انجام می‌گیرد اظهار کرد: نام نویسی براساس اولویت تدوین شده صورت می‌گیرد و تمامی متقاضیان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه انجام می‌پذیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه خبر داد و گفت: نام نویسی براساس اولویت تدوین شده صورت می‌گیرد و تمامی متقاضیان باید آمادگی لازم را داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه انجام می‌پذیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت گفت: ثبت نام متقاضیان حج تمتع 1402 از 10 اسفند ماه انجام می‌پذیرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مسئولان شرکت‌های هواپیمایی معتقد است که با توجه به تقویم و تعطیلات عراق، در روزهای اخیر بسیاری از مردم عراق هم به ایران آمده‌اند و در روزهای آینده قصد بازگشت به کشورشان را دارند و به همین دلیل هم ظرفیت‌ها زودتر از قبل در حال تکمیل است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: در روزهای پایانی رجب و در آستانه اعیاد شعبانیه، قیمت بلیت پرواز عتبات افزایش یافته است؛ تا جایی که زائران از مشهد برای تهیه بلیت یکطرفه به نجف باید هشت میلیون تومان بپردازند و قیمت بلیت دو طرفه از تهران حدود 10 میلیون تومان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای پایانی رجب و در آستانه اعیاد شعبانیه، قیمت بلیت پرواز عتبات افزایش یافته است؛ تا جایی که زائران از مشهد برای تهیه بلیت یکطرفه به نجف باید هشت میلیون تومان بپردازند و قیمت بلیت دو طرفه از تهران حدود 10 میلیون تومان است.