چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سازمان سنجش

سازمان سنجش

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام در هفدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تمدید شد. پیش از این متقاضیان از 2 دی تا 11 بهمن ماه 1402 در این آزمون ثبت نام کرده بودند. داوطلبان واجد شرایط تا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 می‌توانند با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک اعلام شده، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند. هرگونه مغایرت...

وب‌گاه فرارو

در آستانه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری 1403 قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری، مجازات‌هایی را برای متخلفان کنکور پیش‌بینی کرده است.

خبرگزاری تسنیم

نوبت نخست کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت برگزار می‌شود و داوطلبان باید نکاتی را مدنظر قرار دهند.

خبرگزاری تسنیم

نوبت اول کنکور 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 1403 برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اینفوگرافیک زمان و تعداد سوالات گروه‌های پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1403 منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمان و تعداد سوالات گروه های پنجگانه نوبت اول کنکور سراسری 1403 منتشر شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس پروتکل‌های امنیتی سازمان سنجش آموزش کشور، داوطلبان نوبت نخست کنکور سراسری 1403 باید از آوردن برخی وسایل غیرمجاز در جلسه آزمون اجتناب کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به داوطلبان کنکور از همراه داشتن و استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی در زمان آزمون هشدار داد. معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه به داوطلبان کنکور از همراه داشتن و استفاده از هر نوع وسایل غیرمجاز ارتباط الکترونیکی در زمان آزمون هشدار داد. معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه خبر داد: همراه داشتن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال 1403 وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسامی چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگار سال 1403 وزارت آموزش و پرورش در درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه ای اعلام کرد برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوز ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد صادر نکرده است.

خبرگزاری تسنیم

طبق مصوبه دولت سقف هزینه ارزیابی تکمیلی و معاینات پزشکی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، سه میلیون تومان است و اکنون این پرسش مطرح است که آیا پذیرفته‌شدگان مرحله اولیه باید این رقم را پرداخت کنند؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متأسفانه برخی از مؤسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند. موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همزمان با آغاز توزیع کارت ورود به جلسه داوطلبان نوبت اول کنکور 1403، سازمان سنجش آموزش کشور اینفوگرافیک نحوه پرینت و رفع نقص کارت را منتشر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار در سایت سازمان سنجش اعلام شد.