چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سازمان سنجش

سازمان سنجش

وب‌گاه فرارو

در ادامه این روند، ابتدا مردان هستند که از سیستم آموزش عالی فاصله می‌گیرند و دیگر این سیستم، جذابیت قبل را چه به لحاظ مادی و چه به لحاظ معنوی ندارد و در نتیجه مردان ترجیح می‌دهند حداکثر وارد سیستم آموزش فنی و حرفه‌ای شوند که از خلال آن کاری پیدا کنند. به لحاظ صرفه اقتصادی این موضوع برای مردان بهتر نتیجه می‌دهد. این موج می‌تواند به زودی بین زنان نیز به راه افتاده و آنان نیز انگیزه‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تشکل‌های دانشجویی در نوار غزه با تقدیر از خیزش خودجوش انجمن‌های دانشجویی حامی فلسطین در ده‌ها دانشگاه در سرتاسر آمریکا ضد سرکوب نظام سلطه، خروش آنان را تاریخ‌ساز توصیف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 تمدید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 تمدید شد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 و اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته این آزمون خبر داد.

وب‌گاه الف

سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 و اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته این آزمون خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان وقت روز دوشنبه دهم اردیبهشت سال 1403 و اصلاحیه سوم دفترچه انتخاب رشته این آزمون خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرو انتشار دفترچه راهنمای انتخاب رشته (دفترچه شماره 2) آزمون ورودی مقطع دکتری (Ph.D) نیمه‌متمرکز سال 1403 در 28 فروردین 1403 و اصلاحات سری اول دفترچه راهنما در 2 اردیبهشت 1403، اصلاحات سری دوم دفترچه راهنما در 5 اردیبهشت 1403، اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی 1403 منتشر شد. به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رهبر جریان صدر عراق در پیامی با اعلام حمایت از تحرکات دانشگاهیان آمریکا در حمایت از فلسطین و مردم نوار غزه، اعمال خشونت توسط دولت آمریکا در قبال این معترضان را محکوم کرد.

وب‌گاه فرارو

فرصت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1403 برای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی جز دانشگاه آزاد اسلامی ساعت 24 امروز شنبه 8 اردیبهشت به پایان می‌رسد. اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و... در دهه اول خردادماه 1403 از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بزرگترین رقابت علمی کشور در تاریخ 6و 7 اردیبهشت 1403 با شرکت بیش از 152 هزار داوطلب برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، با شرکت یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب در تاریخ 6و 7 اردیبهشت برگزارشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نوبت اول آزمون سراسری سال 1403، با شرکت یک میلیون و 152 هزار و 518 داوطلب در تاریخ 6و 7 اردیبهشت برگزارشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1403 تا پایان امروز شنبه 8 اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر 50 کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند. بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های...

وب‌گاه الف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا 10 سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین 1 تا 5 سال زندان مواجه خواهند شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال 1403 امروز پایان می یابد.