جمعه 28 اردیبهشت 1403

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر ارتباطات از پیگیری تصویب آیین نامه فروش اینترنتی دارو در سال جاری گفته و اینگونه توضیح داد که نسخه اولیه طرح در سال گذشته آماده شد که هنوز نهایی نشده و به تصویب نرسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعرفه‌های اعلامی معاینه پزشکان عمومی مورد تأیید وزارت بهداشت نیست و تعرفه مذکور متعاقبا از سوی این وزارتخانه اعلام می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس امور خدمات سرپایی و بستری دفتر نظارت و پایش مصرف فرآورده های سلامت سازمان غذا و دارو با هشدار نسبت به مصرف مکمل های گیاهی کاهش وزن گفت: داروهایی که با شعار لاغری در کمترین زمان تبلیغ می شود؛ ممکن است به مرگ منجر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن تولیدکنندگان شیرخشک نوزاد گفت: بنابر آمار ماهانه 5 میلیون قوطی شیرخشک نوزاد در کشور مصرف می‌شود و مشکلی در تولید نداریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اولین بیمار انسانی برای نخستین بار یک روش سلول درمانی را دریافت کرد که غدد لنفاوی وی را به یک کبد کوچک تبدیل می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس اداره غذای سازمان غذا و دارو نسبت به بازسازی و بازیافت ظروف تفلون در مراکز غیرمجاز هشدار داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کارشناس دفتر پایش و نظارت بر مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از افزایش مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در فصل بهار خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

همه‌ساله در فصل بهار موجی از مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در کشور ایجاد می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

‌کارشناس دفتر پایش و نظارت بر مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از افزایش مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در فصل بهار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس سازمان غذا و دارو، از برنامه تولید داروی بیماران SMA در سال جاری خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس دفتر پایش و نظارت بر مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از افزایش مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در فصل بهار خبر داد. کارشناس دفتر پایش و نظارت بر مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از افزایش مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در فصل بهار خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، راضیه کشاورز ملکی با بیان اینکه همه ساله در فصل بهار موجی از مسمومیت‌های ناشی از مصرف...

خبرگزاری تسنیم

کارشناس گروه تجویز و مصرف منطقی و اطلاع رسانی فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو نسبت به مسمومیت با قارچ‌های سمی در طبیعت هشدار داد.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناس دفتر پایش و نظارت بر مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از افزایش مسمومیت های ناشی از مصرف قارچ های سمی در فصل بهار خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان غذا و دارو از برنامه تولید داروی بیماران SMA در سال جاری خبر داد و گفت: با وجود این‌که اثربخشی داروهای مذکور در مرحله مطالعه و تحقیقات بالینی است اما امسال امکان تولید صنعتی این داروها را پیش‌بینی کرده‌ایم.

وب‌گاه فرارو

کارشناس دفتر پایش و نظارت بر مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، از افزایش مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در فصل بهار خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، راضیه کشاورز ملکی، با بیان اینکه همه ساله در فصل بهار موجی از مسمومیت‌های ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در کشور ایجاد می‌شود، گفت: برخی از روش‌ها و معیار‌های سنتی مانند تغییر رنگ قاشق نقره در اثر تماس با قارچ، یا وجود حشرات در اطراف قارچ و محل رویش قارچ معیار علمی و صحیحی برای تشخیص عدم سمیت قارچ در همه موارد نیست. وی افزود: برخی از سموم موجود در...