شنبه 1 اردیبهشت 1403

سازمان هواپیمایی کشوری

سازمان هواپیمایی کشوری

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواپیمایی کشوری از محدودیت پروازی به برخی از فرودگاههای کشورهای حوزه خلیج فارس از جمله دبی خبر داد.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل و رییس ستاد مدیریت بحران فرودگاه های استان کرمان با اشاره به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی در نقاط بحرانی بیان کرد: به پنج فرودگاه عملیاتی این استان حالت آماده باش کاملا ابلاغ شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف اخطار سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مسافرت هوایی متخلف تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مبلغ بلیت هواپیما پروازهای باطل شده باید ظرف 72 ساعت به مسافران بازگردانده شود

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و دفاتر خدمات مسافرت هوایی درباره لزوم رسیدگی به امور مسافران پروازهای باطل شده به دنبال بسته شدن تعدادی از فرودگاه ها خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: اعزام و پذیرش تمامی مسافران خارجی در فرودگاه امام خمینی ادامه دارد و در صورت درخواست افزایش پرواز‌های فوق العاده با آن موافقت می‌شود.

وب‌گاه گسترش

رئیس سازمان هواپیمایی کشور مدعی شد: تاکنون هیچ تغییری در قیمت بلیت هواپیما اتفاق نیفتاده است و ستاد تنظیم بازار به عنوان تصمیم گیرنده اصلی در این زمینه فعالیت می‌کند.

وب‌گاه گسترش

حالت عادی پروازهای بین‌المللی از فرودگاه امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد بازگشت یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواپیمایی کشور با صدور اطلاعیه ای از بازگشت پروازها به حالت عادی خبر داد و گفت: وجه بلیت مسافرانی که پروازشان باطل شده و قصد انصراف از انجام پرواز را دارند، باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سازمان هواپیمایی کشور با صدور اطلاعیه ای از بازگشت پروازها به حالت عادی خبر داد و گفت: وجه بلیت مسافرانی که پروازشان باطل شده و قصد انصراف از انجام پرواز را دارند، باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد با توجه به بسته شدن فرودگاه‌های کشور، وجه بلیت مسافرانی که پروازشان باطل شده و قصد انصراف از انجام پرواز را دارند باید بدون کسر جریمه استرداد شود و اگر مسافر از انجام پرواز انصراف نداده، باید با توجه به ظرفیت خالی صندلی پرواز و اولویت‌بندی، بدون دریافت هزینه اضافه، بلیت خریداری‌شده صادر شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در شرایط کنونی با توجه به ابطال پروازهای روز گذشته و افزایش درخواست تقاضا، سازمان هواپیمایی با صدور مجوز پروازهای فوق‌العاده موافقت می کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پروازهای فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و فرودگاه مهرآباد به حالت عادی سابق بازگشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم مرادی عضو هیات مدیره و راهبر فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل ابلاغی از سوی سازمان هواپیمایی کشوری کلیه محدودیت‌های پروازی مهرآباد لغو شده و از ساعت 05:30 صبح فرایند پذیرش مسافری این فرودگاه آغاز شده است، گفت: این رفع تعلیق شامل تمامی فرودگاه‌های مذکور در پیام‌های قبلی هوانوردی نیز می‌شود. همچنین روابط عمومی شهر فرودگاهی...

وب‌گاه الف

بر اساس بخشنامه سازمان هواپیمایی کشوری، وجه بلیت مسافرانی که پرواز آنها به دلیل شرایط غیرمترقبه باطل شده باید بدون کسر جریمه استرداد شود.

وب‌گاه الف

محدودیت‌های پروازی فرودگاه‌های کشور لغو و عملیات پروازی این فرودگاه‌ها آغاز شده است.