سه‌شنبه 29 خرداد 1403

سانسور قیمت گوشت در بازار آزاد؛ این بار توسط خود زاکانی

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
سانسور قیمت گوشت در بازار آزاد؛ این بار توسط خود زاکانی

پیش از این در برنامه صف اول، او گفته بود «گوشت ران گوسفندی را در میادین تره بار 319 هزار تومان می‌فروشیم و 120 تن فروش روزانه داریم در حالی که در بازار آزاد 650- 700-750 هزار تومان فروخته می‌شود.» پس از این برنامه، خبرگزاری‌های اصولگرا قیمت گوشت در بازار آزاد از زبان زاکانی را سانسور کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علیرضا زاکانی در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری که از شبکه خبر پخش شد، باز هم درباره قیمت گوشت صحبت کرد؛ اما این بار از بیان قیمت گوشت در بازار آزاد خودداری کرد.

او در این برنامه باز هم به توزیع گوشت در میادین تره‌بار اشاره کرد و گفت ما در میادین تره‌بار گوشت با کیفیت ران گوسفندی را کیلویی 319 هزار تومان عرضه می‌کنیم؛ این گوشت قیمتش در بازار آزاد چقدر است». او با مکثی کوتاه سخنانش درباره قیمت گوشت در بازار آزاد را ادامه نداد.

پیش از این در برنامه صف اول، او گفته بود «گوشت ران گوسفندی را در میادین تره بار 319 هزار تومان می‌فروشیم و 120 تن فروش روزانه داریم در حالی که در بازار آزاد 650- 700-750 هزار تومان فروخته می‌شود.»

پس از این برنامه، خبرگزاری‌های اصولگرا مانند ایسنا، ایرنا، فارس و تسنیم قیمت گوشت در بازار آزاد از زبان زاکانی را سانسور کردند و به ذکر قیمت بازارهای تره‌بار شهرداری تهران بسنده کردند. او این بار خودش پیشگیری کرد و از بیان قیمت گوشت بازار آزاد خودداری کرد!

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1919786