شنبه 9 تیر 1403

ستاد انتخابات کشور یک اطلاعیه مهم صادر کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
ستاد انتخابات کشور یک اطلاعیه مهم صادر کرد

ستاد انتخابات کشور پنجمین اطلاعیه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد ستاد انتخابات کشور پنجمین اطلاعیه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد به گزارش عرشه آنلاین؛ ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 5 اعلام کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1403/4/7 به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع...

ستاد انتخابات کشور پنجمین اطلاعیه مربوط به انتخابات ریاست جمهوری را منتشر کرد

به گزارش عرشه آنلاین؛ ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره 5 اعلام کرد: تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 1403/4/7 به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع می باشد.

متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که بعداز ظهر امروز (چهارشنبه ششم تیرماه 1403) منتشر شد به این شرح است:

بسمه تعالی

به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده «66» قانون انتخابات ریاست جمهوری، تبلیغات نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در ساعت 08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 07/04/1403 به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع می باشد.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس، بروشور و...) خودداری نمایند.

ستاد انتخابات کشور

منبع: ایسنا هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

ستاد انتخابات کشور یک اطلاعیه مهم صادر کرد 2