شنبه 9 تیر 1403

ستاد جوانان حامی قالیباف خواستار حضور مردم پای صندوق‌های رای شد

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
ستاد جوانان حامی قالیباف خواستار حضور مردم پای صندوق‌های رای شد

قائم مقام ستاد کشوری و رئیس ستاد جوانان حامی محمدباقر قالیباف (مهر و ماه) خواستار حضور مردم در روز انتخابات در پای صندوق های رای شد.

به گزارش مشرق، سید داود حاج‌حسینی روز چهارشنبه -6 تیر - گفت: از مردم درخواست دارم که پای صندوق‌های رای حضور داشته باشند و شرکت کنند، حضور مردم برای استوار ماندن پایه های جمهوری اسلامی برکتی است.

وی اظهار داشت: در انتخابات حضور مردی که از جنس مردم است و عمری برای آنها خدمت کرده، مایه افتخار است او از ابتدای شکل گیری نظام جمهوری اسلامی در ایران تلاش کرده و در جبهه‌های حق علیه باطل و جنگ تحمیلی حضور داشته است. حاج‌حسینی گفت: محمدباقر قالیباف بعد از جنگ تحمیلی به عنوان سردار سرافراز در سراسر سرزمین ایران اسلامی مشغول خدمت بوده و با افتخار همچنان در کنار رهبر انقلاب مشغول به خدمت است. قائم مقام ستاد مهر و ماه در ادامه خاطر نشان کرد: همیشه لبخند زیبا بر لب این مرد سردار و سرافراز بوده و او مردی است که با حضورش در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق بسیار مبارکی را برای قشر جوان تحصیلکرده، دردمند و ضعیف این جامعه رقم خواهد زد. حاج حسینی گفت: ما در این کشور عزیز زندگی می کنیم پس با حضور خود خشت‌های این خانه بزرگ و عظیم را می سازیم. بیاییم به مردم کشورهای دیگر بگوییم ما هستیم و به دنیا ثابت کنیم مردم ایران غیور هستند. وی افزود: با حضور خود می توانیم اتفاقات بزرگی را برای کشور عزیزمان رقم بزنیم پس باید در این انتخابات شرکت کنیم و بیاییم آینده کشور را خود قلم بزنیم و به مردم کشورهای دیگر هم بگوییم ما هستیم و به دنیا ثابت کنیم مردم ما غیور هستند.