چهارشنبه 4 مهر 1403

ستاره بنفیکا اولین خرید گالاتاسرای / خبر خوب مورینیو به رقیب: ستاره پرتغالی مال آنهاست!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره بنفیکا اولین خرید گالاتاسرای / خبر خوب مورینیو به رقیب: ستاره پرتغالی مال آنهاست!

ژوزه مورینیو اعلام کرد رافا سیلوا، ستاره بنفیکا، را برای فنرباغچه در نظر داشته ولی او به زودی به گالاتاسرای می‌پیوندد.

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو بعد از امضای قرارداد با فنرباغچه و شرکت در مراسم معارفه تاریخی‌اش در شهر استانبول چند روز در این شهر حضور داشت و با باشگاه و بازیکنان آشنا شد. او سپس به لندن رفته و بعد راهی کشورش پرتغال شد.

مورینیو امروز با شبکه آر‌تی‌پی پرتغال مصاحبه‌ای درباره فنرباغچه و شرایط این روزهایش صحبت کرد و در بخشی از این مصاحبه ناخواسته یکی از خریدهای تابستانی حریف فنرباغچه، گالاتاسرای، را فاش کرد.

رافا سیلوا بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل درخشان با بنفیکا مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفته است. درحالیکه گفته می‌شد الشباب عربستان به دنبال این ستاره پرتغالی است برخی رسانه‌ها در ترکیه او را نزدیک به فنرباغچه معرفی کرده و گفتند رابطه خوب رافا سیلوا با مورینیو عامل انتقال او به فنر خواهد بود.

مورینیو اما نظر دیگری داشت و گفت:" رافا سیلوا بازیکنی بی‌نظیر است ولی من شنیده‌ام که او در یک قدمی امضای قرارداد با گالاتاسرای است".

این هافبک تهاجمی 31ساله در ماه آینده شاهد پایان قراردادش با بنفیکا خواهد بود. مورینیو با صحبتهای امروز خود شکی باقی نگذاشت که این ستاره پرتغالی را باید بازیکن فصل آینده گالا دانست.

ستاره بنفیکا اولین خرید گالاتاسرای / خبر خوب مورینیو به رقیب: ستاره پرتغالی مال آنهاست! 2