پنج‌شنبه 14 تیر 1403

ستاره تیم ملی پرتغال: برای بازی در مقابل فرانسه کاملا آماده‌ایم

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
ستاره تیم ملی پرتغال: برای بازی در مقابل فرانسه کاملا آماده‌ایم

اقتصادنیوز: ستاره تیم ملی پرتغال، می‌گوید تیمش برابر تقابل با تیم ملی فرانسه کاملا آماده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، تیم ملی پرتغال شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2024 روبروی تیم ملی اسلوونی به میدان رفت و موفق شد در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و بتواند به جمع هشت تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند.

این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه به شکلی دراماتیک به پایان رسید و از دست رفتن ضربه پنالتی توسط رونالدو و اشک‌هایی که پیش از سوت پایان بازی در میانه میدان از چشم‌هایش جاری شد باعث شد که این بازی به یکی از به یاد ماندنی‌ترین مسابقات این رقابت‌ها تبدیل شود.

کانسلو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این توجیه و بهانه نیست اما شرایط زمین باعث شد که کار ما آسان نباشد. با این حال خوب بازی کردیم و حتی در بسیاری از موارد فرصتی را داشتیم که از حریف پیش بیفتیم. شایسته پیروزی بودیم. حالا در یک چهارم نهایی با بهترین تیم‌ها هستیم. یالا فرانسه، ما آماده‌ایم!

من احساس می‌کنم که ما در تمام طول بازی برتر بودیم و فقط آرامش کافی برای یافتن فضاهای درست را نداشتیم اما در نهایت تیمی که شایسته پیروزی بود توانست برنده شود. امروز دخترم در ورزشگاه شاهد بازی من بود و همین قدرت بسیاری به من داد. در جام جهانی قبلی در بهترین شرایطم نبودم و دوست داشتم که جبران کنم.»

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید