شنبه 16 تیر 1403

ستاره سابق استقلال: چه کسی گفته به پرسپولیس نمی‌روم؟

وب‌گاه خبر آنلاین مشاهده در مرجع
ستاره سابق استقلال: چه کسی گفته به پرسپولیس نمی‌روم؟

امروز خبری از توافق محمدرضا آزادی مهاجم 25 ساله باشگاه نساجی مازندران با العروبه امارات منتشر شد که با تکذیب این بازیکن همراه بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محمدرضا آزادی مهاجم 25 ساله تیم نساجی مازندران که در این فصل از رقابت‌های فوتبال توانسته بود در 28 بازی، 7 گل به ثمر برساند، با پیشنهاداتی از تیم‌های استقلال تهران، پرسپولیس و العروبه امارات مواجه شده است. او به واسطه عملکرد خوبش در لیگ، به تیم ملی نیز دعوت شده بود و مقابل ترمنستان در مقدماتی جام جهانی 2026، اولین بازی ملی خود را انجام داد.

امروز خبر سفر او به امارات برای توافق نهایی با باشگاه العروبه منتشر شد که آزادی در واکنش به این خبر، به فوتبالی گفت:

اینکه می‌گویند با العروبه به توافق رسیده‌ام درست نیست چرا که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و از طرف دیگر در کنار مذاکره با باشگاه اماراتی، با پرسپولیس هم در حال مذاکره هستم. به تیمی می‌روم که شرایط بهتری داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

آزادی در ادامه گفت از استقلال که سابقه حضور در این تیم را نیز دارد هم پیشنهاد دریافت کرده بود:

از استقلال پیشنهاد داشتم ولی مبلغ پیشنهادش پایین بود و نتوانستند رضایت‌نامه‌ام را بگیرند. با این باشگاه به توافق مالی نرسیدم و بنابراین رفتنم به استقلال منتفی شده است.

وی افزود:

اینطور نیست که من چون در استقلال بازی کرده و بازیکن این تیم بوده‌ام به تیم رقیب نروم. از اول هم گفته‌ام فوتبال برای من اینگونه نیست. فقط به فکر پیشرفت فوتبالم هستم و به تیمی می‌روم که پیشرفت کنم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1928194