جمعه 28 اردیبهشت 1403

ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری

ستاره‌های اسبق فوتبال ایران اکنون در قامت مربی در لیگ دسته دوم برابر یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش "ورزش سه"، شاید به حضور فرشاد پیوس در لیگ دسته دوم و اتفاق تکراری صعود او با تیم‌هایش طی فصول اخیر عادت کرده باشید اما اکنون لیگ دسته دوم یک مربی جدید نیز دارد که روزگاری به‌عنوان ستاره ملوان، پرسپولیس و استقلال و حتی تیم ملی روزهای خوبی را پشت سر می‌گذاشت.

پژمان نوری که بعد از اتفاقات شیرین صعود با ملوان به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه، در ابتدای فصل جدید ترجیح داد بنا به دلایلی خاص از سمت خود کنار برود، اکنون به‌عنوان سرمربی چوکا تالش روزهای سخت و پر چالشی را پشت سر می‌گذارد.

تیم او امروز در دیداری سخت برابر سپیدرود رشت مدعی قرار گرفت تا یکی از دربی‌های گیلان را در لیگ دسته دوم برگزار کنند. دیداری که تا لحظات پایانی با تساوی دو تیم دنبال می‌شد اما در نهایت این سپیدرود بود که با گل مهاجم باتجربه خود از روی نقطه پنالتی موفق شد حریف را با شکست بدرقه کند.

میلاد پورصف‌شکن مهاجم باتجربه گیلانی‌ها در لحظات پایانی بازی توانست پنالتی تیمش را تبدیل به گل کند تا پژمان نوری و تیمش دست خالی رشت را ترک کنند. این در حالی بود که با گل‌های امیرحسین نوایی برای چوکا و حسین قره‌داغی برای سپیدرود این بازی با تساوی می‌رفت به پایان برسد و شاگردان فرشاد پیوس از جمع مدعیان صعود عقب بمانند.

اما این برد باعث شد تا اکنون سپیدرود بعد از شهرداری ماهشهر و بهمن کرج که 22 امتیاز در پایان هفته دوازدهم کسب کرده‌اند، تنها با آوراژ گل رتبه سوم را به خود اختصاص دهد و چشم به بازی‌های بعدی دوخته باشد.

چوکای تالش نیز با 15 امتیاز در رده هشتم جدول با پژمان نوری چشم به جدال‌های بعدی دوخته است. نوری که به عنوان مدیرعامل توانسته بود اتفاقی بزرگ را برای ملوان شکل دهد و به حسرت انزلی‌چی‌ها برای بازگشت به لیگ برتر پایان دهد، باید دید در چالش جدید خود چه شرایطی را دنبال می‌کند.

با این حال یکی از جاذبه‌های این بازی را می‌توان تقابل پیوس و نوری نامید. بازیکنان اسبق پرسپولیس که به هیجان دربی گیلان، جذابیت بیشتری بخشیدند.

ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 2
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 3
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 4
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 5
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 6
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 7
ستاره‌های سابق در لیگ دسته دوم / هیجان‌انگیز مثل تقابل پیوس و پژمان نوری 8