شنبه 29 اردیبهشت 1403

سخنگوی دولت: سال 1400 به رکوردهای تاریخی ترانزیت کالا نزدیک شدیم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سخنگوی دولت: سال 1400 به رکوردهای تاریخی ترانزیت کالا نزدیک شدیم

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه 21 تیر در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر خم، اظهار داشت: در هفته تامین اجتماعی قرار داریم که این هفته را به خانواده تامین اجتماعی تبریک عرض می کنم و در سال گذشته و همچنین هفته اخیر گام هایی رو به پیشرفت اتفاق افتاده است.

وی افزود: از آذر ماه تامین اجتماعی بدون استقراض از بانک مرکزی منابع خود را از اقدامات دیگر تامین کرد و همچنین 88 هزار میلیارد تومان بدهی تامین اجتماعی توسط دولت در سال گذشته تسویه شد و 90 هزار میلیارد تومان هم برای امسال در بودجه دیده شده که بزودی تسویه خواهد شد و انشالله تسویه های اخیر دولت باعث خواهد شد تا تامین اجتماعی به روال گذشته خود باز گردد.

سخنگوی دولت با اشاره به فعال شدن کریدور شمال و جنوب، گفت: این کریدور جایگزین حمل و نقل های ترانزیت دیگر شده است که این کمک می کند کشور ما در حوزه ترانزیت نقش آفرینی کند، زیرا در گذشته شاهد عبور جاده ابریشم از ایران بودیم که امروز درصدد فعال کردن این جاده هستیم البته سایر راه های ترانزیتی دیگر هم به زودی فعال خواهد شد.

بهادری جهرمی تصریح کرد: در سال 1400 ما به رکورد های تاریخی ترانزیت کالا نزدیک شدیم و سعی خواهیم کرد در سال 1401 این رکورد شکسته شود.

در حال تکمیل...

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سخنگوی دولت ترانزیت کالا کریدور بهادری جهرمی تامین اجتماعی این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است