چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

سردار اشتری: امیدواریم امکانات بیشتری در اختیار مرزبانان قرار داده شود / جنایات گروه‌های تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سردار اشتری: امیدواریم امکانات بیشتری در اختیار مرزبانان قرار داده شود / جنایات گروه‌های تروریستی بدون پاسخ نخواهد ماند + فیلم

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی تاکید کرد: شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرزهای‌مان حکم فرما است و تجهیزات و امکانات نسبتا خوبی به مرزبانان و مرزداران داده شده است و امیدواریم امکانات بیشتری در اختیار نیروهای مرزبانی قرار داده شود.

سردار سرتیپ پاسدار حسین اشتری مشاور امور امنیتی و انتظامی رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرزهای‌مان حکم فرما است. تجهیزات و امکانات نسبتا خوبی به مرزبانان و مرزداران داده شده است و امیدواریم امکانات بیشتری در اختیار نیروهای مرزبانی قرار داده شود.

وی افزود: حافظان امنیت با چشمانی باز شبانه‌روز مشغول خدمت هستند. البته تعرضاتی که از طرف گروه‌های اشرار و قاچاقچیان صورت می‌گیرد، اما با هوشیاری رزمندگان و مرزبانان عزیزمان، خنثی می‌شود. گاهی در این درگیری‌ها عزیزانی را از دست می‌دهیم، اما نمی‌گذارند تعرضی به مرز‌های کشورمان صورت گیرد.

سردار اشتری تاکید کرد: در هر صورت هر جنایتی که گروه‌های تروریستی در مزر‌های کشور انجام داده‌اند، بدون پاسخ نخواهد بود.