پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سردار حسین اشتری

سردار حسین اشتری

خبرگزاری دانشجو

مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور انتظامی و امنیتی تاکید کرد: شرایط امنیتی بسیار خوبی در مرزهای‌مان حکم فرما است و تجهیزات و امکانات نسبتا خوبی به مرزبانان و مرزداران داده شده است و امیدواریم امکانات بیشتری در اختیار نیروهای مرزبانی قرار داده شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار هادیانفر از ریاست پلیس راهور فراجا برکنار و سردار تیمور حسینی جایگزین او شد. سردار هادیانفر از ریاست پلیس راهور فراجا برکنار و سردار تیمور حسینی جایگزین او شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ با حکم فرمانده فراجا، سردار سیدتیمور حسینی، به عنوان رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی کل کشور منصوب شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مشاور ارشد رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مطمعنا دشمنان نظام اسلامی به هدفی نخواهند رسید و راه نورانی شهدا در ملت ما و همه آزادیخواهان جهان ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری شامگاه پنجشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید رضی موسوی در گفت گو با خبرنگاران با تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی کرمان اظهار داشت: دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از دوران حیاتش می‌ترسد و نشان می‌دهد که راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی درست و صحیح است. مشاور عالی ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان که راه شهید سلیمانی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی وارد معراج شهدا شد و در میان جمعیت انبوه مردم قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر مطهر شهید سید رضی موسوی وارد معراج شهدا شد و در میان جمعیت انبوه مردم قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مراسم بزرگداشت و تکریم مادر مهدی فضائلی در سالن کوثر مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد و فرزندان رهبر انقلاب و ناطق نوری نیز حضور داشتند.

وب‌گاه الف

مراسم بزرگداشت و تکریم مادر مهدی فضائلی بعدازظهر امروز در سالن کوثر مسجد امام صادق (ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

تصویری از سردار حسین اشتری فرمانده سابف فراجا که بعد از خروج از نیروی انتظامی با لباس غیرنظامی در مراسم ترحیم آیت‌الله شیخ یدالله رحیمیان شرکت کرده است./ فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از سردار اشتری بعد از خروج از فرماندهی انتظامی را مشاده می کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فارس تصویری از حسین اشتری بعد از خروج از فرماندهی انتظامی با لباس غیرنظامی را که مراسم ترحیم آیت‌الله شیخ یدالله رحیمیان شرکت کرده را می بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس تصویری از حسین اشتری بعد از خروج از نیروی انتظامی با لباس غیرنظامی را که مراسم ترحیم آیت‌الله شیخ یدالله رحیمیان شرکت کرده را می بینید.

وب‌گاه خبر آنلاین

رویداد 24 نوشت: رسانه‌های آلمانی از سفر حسینعلی نیری از مقامات پیشین عالی قوه قضاییه ایران به آلمان و بستری شدن او در بیمارستان پروفسور سمیعی خبر داده‌اند. پیش از این هم آیت‌الله هاشمی شاهرودی در همین بیمارستان بستری شده بود. رویداد24 در گزارشی به حاشیه‌های سفر نیری پرداخته و همچنین حاشیه‌های سفر هاشمی شاهرودی به آلمان را از زبان علی ماجدی سفیر وقت ایران در آلمان روایت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جدید پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با حکم فرمانده کل انتظامی کشور منصوب شد.

وب‌گاه عصر ایران

دیدارهای مردمی و پرحضور آیت الله خامنه ای در محل حسینیه امام خمینی (واقع در انتهای خیابان فلسطین) انجام می‌شود که ساخت آن در سال 1368 انجام شد تا محلی برای برگزاری مراسم های مذهبی و سیاسی به میزبانی رهبری باشد.