سه‌شنبه 17 مهر 1403

سردار: تو باورنکردنی هستی پسر، به تو افتخار می‌کنیم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سردار: تو باورنکردنی هستی پسر، به تو افتخار می‌کنیم!

سردار آزمون به تاریخسازی نوجوان تنیس روی میز ایران واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی تنیس روی میز مردان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا به مصاف تیم قدرتمند چین رفت و با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. با این حال، بنیامین فرجی، نوجوان 14 ساله ایرانی، در اولین مسابقه با پیروزی 3 بر 2 مقابل وانگ چوکین، نفر اول رنکینگ دنیا و قهرمان المپیک، دست به شگفتی بزرگی زد و ایران را در ابتدا پیش انداخت.

نوشاد عالمیان، کاپیتان تیم ایران، در دومین بازی خود با لین شیدونگ، نفر سوم رنکینگ جهان، در رقابتی نزدیک و حساس 3 بر 2 شکست خورد و نتیجه کلی مسابقه به تساوی 1 بر 1 رسید. در ادامه محمد موسوی‌طاهر در مقابل لیانگ جینگکون با حساب 3 بر صفر مغلوب شد و چین پیش افتاد.

در چهارمین بازی، نوشاد عالمیان بار دیگر به میدان رفت و این بار در مقابل وانگ چوکین 3 بر 1 شکست خورد تا تیم ایران در نهایت بازی را به چین واگذار کند، اما با عملکرد خوب خود به‌عنوان یک بازنده سربلند شناخته شد.

در همین راستا حالا سردار آزمون به این تاریخسازی فرجی واکنش نشان داد. آزمون که اکنون برای بازی با ازبکستان در اردوی تیم ملی فوتبال حضور دارد در یک استوری اینستاگرامی نوشت: "باورنکردنی؛ یه پسر ایرانی 14 ساله اومده رنک یک تنیس روی میز رو شکست بده؛ نشستیم با افتخار بازیشو ببینیم."

سردار: تو باورنکردنی هستی پسر، به تو افتخار می‌کنیم! 2