چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

خبرگزاری مهر

ارومیه - چهل و سومین دوره رقابت های بین المللی کشتی جام تختی عصر جمعه با قهرمانی ایران و معرفی قهرمانان 10 وزن در سالن 6 هزار نفری ارومیه به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرسپولیس با عبور از سد هوادار حریف استقلال در فینال جام حذفی شد. مسابقه‌ای که چهارشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و قطب های سنتی فوتبال ایران جدال فوق‌العاده حساسی را برگزار خواهند کرد که برخلاف پیکارهای لیگ برتر، حتماً باید برنده داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چهل و سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام تختی و مرحله چهارم چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 4 و 5 خردادماه در سالن غدیر شهر ارومیه برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، مرحله اول مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال 1402 امروز (جمعه)، 5 خرداد ماه و به مناسب گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و دهه کرامت در تهران برگزار شد و در پایان نفرات برتر در رده سنی بزرگسالان و جوانان و نوجوانان معرفی شدند. نتایج این مسابقات در رده‌های سنی مختلف به شرح زیر است: نتایج تپانچه بزرگسالان: 1-...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آزاده مهدی‌زاده، بازیگر سریال نوار زرد به پوشش صدف عسگری در جشنواره کن واکنش نشان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس باشگاه الشباب ریاض ریخت و پاش بی نتیجه النصر برای جذب رونالدو، ستاره پرتغالی را سوژه تمسخر خود قرار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پس از منتشر شدن خبر آزادی «اسدالله اسدی» دیپلمات ایرانی گروهک تروریستی منافقین بیانه‌ای منتشر کرد.

وب‌گاه ورزش سه

وزیر ورزش خاطره جالبی از حضور خود در مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال زیر 23 سال در المپیک آسیایی تعریف کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از مهمترین خبرهای اخیر جهان و بویژه آمریکا، اعلام رسمی نامزدی «ران دسنتیس» در رقابت درون حزبی جمهوری‌خواهان برای انتخابات ریاست جمهوری آتی ایالات متحده بود؛ اما زیر سایه این خبر، یک رویداد کمتر به چشم آمد که البته اهمیتش دست‌کمی از خبر اول ندارد: پیتر تیل از دسنتیس حمایت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی موفق فاینورد قراردادش با این باشگاه را به مدت چهار فصل دیگر تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران نامه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اینکه ساختمان یکی از مجموعه‌های بهداشتی در تهران در شرایط و وضعیت ناایمن قرار دارد را تایید کرد.

وب‌گاه ورزش سه

شیخ جاسم بن حمد آل ثانی، خریدار قطری منچستریونایتد، قصد در صورت موفقیت در خرید این باشگاه قانون فعلی که اجازه اختلاف شدید بین دستمزد بازیکنان تیم نمی‌دهد را ملغی خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

جمعی از بازیکنان شاخص فوتبال به دستورالعمل جدید فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.

وب‌گاه ورزش سه

کریستوف گالتیه، مربی پاری‌سن‌ژرمن، به حمایت از لیونل مسی پرداخت و گفت او در این فصل عالی بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسابقات چهل و سومین دوره کشتی آزاد جام تختی ارومیه در حالی با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید که در حساس ترین فینال رقابت‌ها، حسن یزدانی شروع بد خود را جبران و با شکست حریفش مقام نخست را کسب کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کاخ سفید اعلام کرد که نمی‌تواند تایید کند اطلاعات اوکراین پشت حمله پهپادی اخیر به کاخ کرملین روسیه باشد.