سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سرشناسان

سرشناسان

وب‌گاه فرارو

زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی 150 میلیون یورویی دریافت کرده است، اما گفته می‌شود او تصمیم برای ورود به فوتبال آسیا ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: برنامه ریزی برای برگزاری کمیسیون مشترک ایران و ازبکستان در تاکشند و سفر چند هفته آینده رئیس جمهور این کشور به تهران، محور اصلی گفتگوهای سفیر ازبکستان در تهران و سرپرست سازمان تجارت ایران بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عروق حالت صاف و کشسانی دارد و زمانی که پلاک بر روی دیواره‌های داخلی جمع می‌شود، آن‌ها را سفت و باریک می‌کند. همین عامل جریان خون را در عضلات قلب کاهش می‌دهد و در نتیجه اکسیژن مورد نیاز به قلب نمی‌رسد. اگر پلاک شکسته شود منجر به حمله قلبی یا مرگ ناگهانی می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نفرات برتر چهل و سومین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی در ارومیه مشخص شدند.

وب‌گاه ورزش سه

احتمال دارد در جلسه روز شنبه مدیران باشگاه ذوب‌آهن سرمربی این تیم برای لیگ بیست و سوم انتخاب و معرفی شود.

وب‌گاه ورزش سه

رافائل لیائو اعتراف کرد تیاگو سیلوا سرسخت‌ترین مدافعی است که تا به حال با او روبرو شده و توضیح داد که چرا همیشه لبخند می‌زند.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست باشگاه استقلال گفت: مطمئنم AFC هم دوست ندارد استقلال که رکورد پرتماشاگرترین دیدارهای فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد در فصل آینده مسابقات حضور نداشته باشد

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنیده‌ها حاکی از آن است که 3 داور بیشترین شانس را برای قضاوت دربی پیش رو خواهند داشت. فصل فوتبالی کشور چهارشنبه به پایان می‌رسد و چه پایانی بهتر از یک دربی فوق العاده دیدنی و حساس.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان غذا و دارو آمریکا که در ابتدا درخواست شرکت نیورالینک ایمپلنت مغز ایلان ماسک برای مطالعه انسانی را رد کرده بود، سرانجام به این شرکت چراغ سبز نشان داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از فوت مرکاتوی فرانسه، زیدان که ترجیح می‌دهد در یکی از پنج لیگ معتبر اروپایی فعالیت کند، پیشنهاد حضور دو ساله در النصر با قراردادی 150 میلیون یورویی رد کرد. فوت مرکاتو همچنین اعلام کرد زیزو اخیرا با چندین باشگاه از جمله پاری سن ژرمن، یوونتوس و رئال مادرید مذاکراتی داشته است. زیدان پس از پایان همکاری با رئال مادرید در سال 2021 در حال حاضر هدایت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد این کشور آماده است تا از میانجی‌گری پاپ فرانسیس در بحران اوکراین استقبال کند.

وب‌گاه عصر ایران

فروغی حتی تعلیم و تربیت شاهانه قبل از اسلام را در خانواده رضاشاه آغاز می‌کند. او هر روز عصر در کاخ شاه به رضاشاه و خانواده‌اش درس ایران ماقبل اسلام می‌داد. تاج‌الملوک در خاطراتش می‌نویسد که ما همگی متخصص تاریخ قبل از اسلام شده بودیم. رضاشاه هم مثل مبصر کلاس، همه را مجبور می‌کرد که بنشینند و درس فروغی را گوش کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته است برای فصل آینده تیمش را تقویت کند تا بتواند از عنوان قهرمانی پرسپولیس به خوبی دفاع کند. باشگاه پرسپولیس در تابستان سال 1401 فصل نقل و انتقالات را بسیار توفانی آغاز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پپ گواردیولا گفت: تدلاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا گفت تد لاسو برای موفقیت باید یک نفر مثل او را در تیم مربیگریش داشته باشد.