شنبه 8 اردیبهشت 1403

سرلشکر موسوی: 54 هزار و 500 واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سرلشکر موسوی: 54 هزار و 500 واحد مسکونی در دست ساخت و تحویل داریم

فرمانده کل ارتش گفت: هم‌اکنون 54 هزار و 500 واحد مسکونی در حال اجرا از مرحله صدور پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم و 23 هزار و 500 واحد نیز در حال ساخت است.

- اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در جلسه شورای عالی مسکن که امروز شنبه با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: هم‌اکنون 54 هزار و 500 واحد مسکونی در حال اجرا از مرحله صدور پروانه تا مرحله نزدیک به تحویل داریم.

سرلشکر باقری مطرح کرد: تفاهم ستادکل نیروهای مسلح با دولت برای ساخت 500 هزار واحد مسکونی

موسوی افزود: همچنین 23 هزار و 500 واحد نیز در حال ساخت است که جمع این‌ها 78 هزار واحد است که از این میزان اراضی 64 هزار و 400 واحد را خود ارتش تأمین کرده و 13 هزار و 600 واحد را وزارت راه و شهرسازی کمک کرده تا این مهم انجام شود.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: ما به دنبال آن هستیم تا با همکاری وزارت راه و شهرسازی بتوانیم 150 هزار واحد مسکونی مورد نیاز را تأمین کنیم.

وی منابع مالی را مهمترین چالش برای ساخت مسکن دانست و گفت: واقعیت این است که کارکنان نه آورده آن‌چنانی دارند و نه توان بازپرداخت اقساط را دارند؛ البته ما در ارتش هرچه از دستمان برآمده، انجام داده‌ایم و امیدواریم با همکاری دولت و بانک‌ها بتوانیم در پیشبرد کار موفق باشیم.