چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

سرمربیگری استقلال برای عنایتی زود است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سرمربیگری استقلال برای عنایتی زود است

پیمان صاحب‌جمعی با بیان اینکه سرمربیگری استقلال برای عنایتی زود است، عنوان کرد: در نقطه مقابل نکونام بهترین گزینه برای مربیگری بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پیمان صاحب‌جمعی، پیشکسوت استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزشی شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی از تیم استقلال اظهار کرد: مجیدی اشتباه کرد از استقلال رفت و کسی که با باشگاهی قرارداد سه ساله منعقد می‌کند یعنی مدیریت و هواداران روی او حساب کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اکنون استقلال فاقد سرمربی است و در حالی که تیم‌ها با جذب بازیکنان در حال تقویت خود هستند استقلال فعلاً درجا می‌زند و دنبال انتخاب سرمربی است، هرچند سردار آجورلو قطعاً با درایت و تجارب بالا بهترین فرد را برای سرمربیگری استقلال انتخاب خواهد کرد.

پیشکسوت استقلال تهران با بیان اینکه در حال حاضر گزینه داخلی بهتر از خارجی است، ادامه داد: مربی خارجی تا در تیم جا بیفتد و نفرات را بشناسد نیم فصل به اتمام رسیده، در حالی که مربی داخلی با شرایط باشگاه آشناست و در کنار گابریله پین مربی ایتالیایی می‌تواند تیم استقلال را مدعی عنوان قهرمانی کند.

صاحب‌جمعی با اشاره به نامزدی عنایتی برای نشستن روی صندلی مربیگری استقلال یادآور شد: زود است عنایتی سرمربی استقلال شود و باید با کسب تجربه به این جایگاه برسد، چراکه در اوایل مربیگری قرار دارد.

وی در ادامه توضیح داد: البته نکونام بهترین گزینه برای مربیگری استقلال بود، اما به دلایلی که خود می‌داند از این موضوع سرباز زد و عنوان کرد در آینده ممکن است به سرمربیگری استقلال برسد.

پیشکسوت آبی‌پوشان متذکر شد: استقلال در فصل نقل و انتقالات نیز فعلاً فعالیتی ندارد، در حالی که نباید زمان را از دست بدهد و باید هرچه سریع‌تر سرمربی را انتخاب کرده و بازیکنان جدید جذب کند.

صاحب‌جمعی با اشاره به صحبت‌های مطرح شده برای جدایی مهدی‌پور و چند بازیکن تأثیرگذار از استقلال گفت: مهدی‌پور تکیه‌گاه استقلال در خط میانی است و نباید به راحتی اجازه جدایی به او بدهند، امیدوارم با جذب بازیکنان تأثیرگذار و جوان استقلال در فصل آینده نیز مدعی قهرمانی باشد.

انتهای پیام /*