یک‌شنبه 22 مهر 1403

سرمربی آرژانتین: «مسی» شرایط فیکس بازی کردن را نداشت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی آرژانتین: «مسی» شرایط فیکس بازی کردن را نداشت

تهران - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال آرژانتین پس از برتری ارزشمند تیمش در زمین اروگوئه، گفت: «لیونل مسی» شرایط فیکس بازی کردن را نداشت و به همین دلیل تنها دقایقی به میدان آمد تا برای حضور در دیدار مقابل برزیل آماده شود.

به گزارش ایرنا؛ تیم ملی فوتبال آرژانتین بامداد امروز شنبه در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2022 موفق شد در زمین اروگوئه به برتری یک بر صفر دست یابد.

«آنخل دی ماریا» در دقایق آغازین این دیدار موفق به گلزنی شد تا آلبی‌سلسته 28 امتیازی شده و رتبه دوم را حفظ کند. اکنون آرژانتین فاصله چندانی با صعود به جام‌جهانی قطر ندارد.

«لیونل اسکالونی» سرمربی جوان آرژانتین پس از برتری تیمش در این دیدار حساس خارج از خانه، گفت: بازی مهمی برای ما بود که برای رسیدن به برتری در آن تلاش زیادی انجام دادیم.

وی افزود: در برخی دیدارها کسب برتری و سه امتیاز ارزش بسیار بیشتری نسبت به بازی خوب دارد. اکنون در آستانه رسیدن به هدفمان هستیم و می دانیم که تیم بسیار خوبی داریم. بازیکنان آرژانتین راه برتری و موفقیت را پیدا کرده‌اند.

اسکالونی در خصوص اینکه مسی تنها برای دقایقی به میدان آمد، توضیح داد: او مدتی مصدوم بود و نمی‌توانستیم ریسک کنیم. به همین دلیل کاپیتان ما تنها برای دقایقی به میدان آمد تا برای دیدار حساس روز سه‌شنبه با برزیل آماده باشد.

*س_برچسب‌ها_س*