شنبه 15 اردیبهشت 1403

سرمربی: بازیکنان تیم والیبال شهرداری انگیزه بالایی برای پیروزی داشتند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس گفت: بازیکنان این تیم انگیزه بالایی برای پیروزی در دیدار مقابل راه‌یاب ملل مریوان داشتند و همین عامل سبب کسب سه امتیاز خانگی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عظیم جزیده یکشنبه شب پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل راه یاب ملل مریوان به خبرنگاران اظهار داشت: علاوه بر عامل انگیزشی، بازی بی‌نقص بازیکنان تیم در همه پُست‌ها به‌خصوص در زدن سرویس از دیگر عوامل مهم در پیروزی امشب بود.

وی افزود: از 2 هفته قبل کیفیت تیم از لحاظ روانی افت کرده بود و عامل آن نیز بیماری 12 بازیکن ما بود.

جزیده اضافه کرد: در بازی امروز بازیکنان در همه پُست‌ها بویژه زدن سرویس عالی کار کردند و ما هفت امتیاز مستقیم از سرویس‌ها گرفتیم ضمن اینکه از لحاظ دفاعی نیز خوب کار کردیم و در مجموع نسبت به حریف بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: تیم ما هر موقع از لحاظ انگیزشی و روانی خوب بودند، پیروزی به دست آوردیم و امیدواریم این رویه در 2 بازی باقی مانده بالاخص مقابل پاس گرگان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر حفظ و تکرار شود.

همچنین سرمربی تیم راه یاب ملل مریوان نیز با اذعان به بازی خوب تیم شهرداری گنبدکاووس گفت: تیم میزبان امروز خوب بازی کرد بویژه در سرویس‌ها عالی بودند و دریافت‌های ما را به هم ریختند.

آرش صادقیانی افزود: تیم ما یک تیم جوان و سخت‌کوش است اما در بازی امروز و در برخی لحظات احساسی و دچار استرس شدند 80 تا 90 درصد آنها تجربه بازی در سالن‌های بزرگ مثل گنبدکاووس را نداشتند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در بازی امروز سه بر صفر و به ترتیب با نتیجه 25 بر 23، 25 بر 15 و 25 بر 22 تیم راه یاب ملل مریوان را شکست داد و با کسب سه امتیاز این دیدار خانگی جمع امتیازات خود را به 33 امتیاز رساند و با یک پله صعود در جایگاه دهم لیگ 14 تیمی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها