پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سرمربی تیم سایپا: مقابل فولاد نتیجه خوبی کسب می‌کنیم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی تیم سایپا: مقابل فولاد نتیجه خوبی کسب می‌کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: مقابل فولاد با همه توان و تمرکزمان به میدان می‌رویم و مطمئن هستم که می توانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

به گزارش ایرنا ابراهیم صادقی شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با فولاد در اهواز اظهار داشت: در پنج هفته گذشته روند خیلی خوبی داشتیم و بازی به بازی پیشرفت کرده و نمایش بهتری از خود نشان دادیم که این موضوع ما را به آینده تیم امیدوار می‌کند.

وی با بیان اینکه انتظار داریم فردا در مقابل فولاد، روند رو به رشد خود را ادامه دهیم افزود: در بازی تلاش می کنیم فوتبال بهتری نسبت به گذشته ارائه دهیم. در هفته گذشته تمرینات خوبی انجام دادیم و با صددرصد توانمان مقابل تیم فولاد بازی می‌کنیم.

سرمربی تیم سایپا با اشاره به اینکه می‌توانیم نتیجه خوبی برابر فولاد کسب کنیم گفت: خوشبختانه همه بچه‌ها سرحال هستند و این موضوع کمک می کند که فوتبال خوبی ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برنامه سایپا برای قرار گرفتن در بین مدعیان چیست بیان کرد: ما بازی به بازی پیش می رویم و اولویت ما این است که نسبت به بازی گذشته پیشرفت خوبی داشته باشیم. همچنین تلاش می کنیم تا روند سازندگی خود را در این فصل ادامه داده و به بازیکنان جوانمان بیشتر فرصت دهیم.

صادقی در پایان گفت: معتقدم اگر بتوانیم به این دو هدف برسیم، قطعا نتایج خوبی می توانیم کسب کنیم. ما همواره به دنبال ارائه یک بازی جذاب و تماشاگرپسند هستیم و امیدوارم در جایگاه مناسبی از جدول قرار گیریم.

دیدار تیم های فولاد و سایپا در هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 روز شنبه 22 آذرماه در اهواز برگزار می شود.

*س_برچسب‌ها_س*