یک‌شنبه 8 مهر 1403

سرمربی جدید برزیل: هیچ اختلافی با نیمار ندارم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرمربی جدید برزیل: هیچ اختلافی با نیمار ندارم

دوریوال جونیور، سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل، تایید کرد که اختلافات مربوط به سال 2010 با نیمار را فراموش کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، دوریوال جونیور در کنفرانس خبری معرفی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی برزیل تایید کرد که مشکل شخصی بین او و ستاره الهلال عربستان برطرف شده است.

دوریوال در نشست خبری پس از امضای قرارداد با تیم ملی برزیل که تا پایان جام جهانی 2026 اعتبار دارد، تاکید کرد: برزیل باید بدون نیمار که به دلیل مصدومیت غایب است، رو به جلو حرکت کند اما ما نیز باید از این فرصت در اختیار داشتن یکی از سه بازیکن برتر حال حاضر جهان استفاده کنیم. نیمار وقتی مصدوم نباشد در شرایط خوبی قرار دارد، تمرکز کامل دارد و یک بازیکن کلیدی است."

نیمار در بازی با تیم ملی برزیل دچار پارگی رباط صلیبی شد و انتظار می‌رود آگوست آینده به میادین بازگردد. این یعنی او حداقل در 4 بازی دوستانه برزیل و تورنمنت کوپا آمه‌ریکا را از دست خواهد داد.

دوریوال تایید کرد به اختلافی که بین او و نیمار در زمان مربیگری‌اش در سانتوس رخ داده بود، فکر نمی‌کند. این اختلاف به سال 2010 برمی‌گردد، زمانی که دوریوال به نیمار اجازه نداد ضربه پنالتی بزند و تهدید کرد که او را از شرکت در یک مسابقه باز می‌دارد تا رفتار این بازیکن را اصلاح کند.

سانتوس در آن زمان ترجیح داد از نیمار که در آن زمان فقط 18 سال سن داشت، حمایت کند و در مقابل قرارداد دوریوال که دو قهرمانی با این تیم کسب کرده بود را فسخ کرد.

دوریوال در مورد این اختلاف گفت:"من هیچ مشکلی با نیمار ندارم. اوضاع بیش از آنچه انتظار داشتیم اهمیت پیدا کرد، اما از همان لحظه به صحبت با هم ادامه دادیم. سانتوس تصمیمی گرفت که من به آن احترام گذاشتم اما هیچ مشکلی با نیمار نداشتم."

سرمربی جدید برزیل: هیچ اختلافی با نیمار ندارم 2