جمعه 14 اردیبهشت 1403

سرمربی والیبال شهرداری گنبد: فشردگی بازی‌ها و استرس علت باخت ما بود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سرمربی والیبال شهرداری گنبد: فشردگی بازی‌ها و استرس علت باخت ما بود

گنبدکاووس - ایرنا - سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس پس از باخت سه بر صفر تیمش در هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور مقابل شهرداری ارومیه، فشردگی بازی‌ها، ضعف بدنی و روحی بازیکنان را عامل شکست این تیم اعلام کرد.

عظیم جزیده شامگاه روز چهارشنبه پس از پایان بازی تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و ارومیه به خبرنگاران اظهارداشت: بازی با کیفیتی بالاخص در 2 دست دوم و سوم از تیم شهردای گنبد شاهد بودیم که اگر بازیکنان در امتیازات پایانی از لحاظ روحی خود را کنترل و دچار اشتباه نمی‌شدند، نتیجه بازی فرق می‌کرد.

وی افزود: وقتی بازیکن اصلی تیم دچار بیماری می‌شود، آماده کردن سایر بچه‌ها برای بازی سخت می‌شود ضمن اینکه انجام 2 بازی در هفته فشار زیادی به تیم و بازیکنان وارد می‌کند و انجام ریکاوری ذهنی و بدنی به تیمی که شکست می‌خورد، نمی دهد.

جزیده اضافه کرد: این عوامل سبب شده تا بازیکنان دچار استرس شوند و در امتیازهای بالا که تیم در آستان پیروزی قرار دارد، نتوانند کیفیت خوبی به نمایش بگذارند و اگر این اتفاق نمی‌افتاد و ما در دست‌های دوم و سوم نتیجه را به نفع خود به پایان می‌بردیم، نتیجه فعلی بازی رقم نمی‌خورد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس همچنین گفت که صعود این تیم به مرحله پلی آف بسیار سخت شده اما باید منتظر بازی‌های آینده سایر تیم‌ها باشیم ضمن اینکه با یک برد دیگر تیم شهرداری در لیگ برتر خواهند ماند.

همچنین سرمربی والیبال شهرداری ارومیه نیز پس از پیروزی سه بر صفر تیمش و کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه به خبرنگاران گفت که این بازی برای تیم ما بسیار مهم بود زیرا پس از چند هفته شکست و مصدوم بودن بازیکنان، بازی روانی را به نمایش بگذاریم.

محمدرضا تندروان افزود: امروز شهرداری ارومیه برای برد یا باخت نیامده بود و آنچه برای تیم ما اهمیت داشت بازی روان بازیکنان بود که می‌دانستیم با بازی روان آنها پیروزی نیز حاصل خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از کسب سه امتیاز خارج از خانه توسط تیمش اضافه کرد: امروز بازیکنان تیم شهرداری گنبدکاووس هم جانانه بازی کردند و در دست‌های دوم و سوم ما را خیلی اذیت کردند.

تندروان ادامه داد: بازی امروز یک بازی تماشاگر پسند برای هر 2 تیم بود و تیم شهرداری ارومیه برنامه دارد در چند بازی باقی مانده با استراحت دادن به برخی بازیکنان و اضافه شدن بازیکنان مصدوم، حضوری قدرتمند در مرحله پلی آف داشته باشد.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این باخت خانگی شمار شکست‌های خود در لیگ برتر امسال را به عدد 14 رساند و با 9 بُرد و کسب 30 امتیاز فعلا در رده دهم جدول 14 تیمی قرار دارد.

این تیم در هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر نیز یکشنبه 17 بهمن ماه جاری در خانه میزبان راه یاب ملل مریوان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، تیم والیبال گنبدکاووس که سال‌هاست در مسابقات لیگ برتر شرکت دارد امسال برای چهارمین بار با نام شهرداری در این رقابت‌ها شرکت کرده است.

تاکنون بازیکنان زیادی از گنبدکاووس به رده‌های مختلف تیم ملی والیبال راه یافته‌اند که "فرهاد قائمی" از مشهورترین آنهاست.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در نخستین و دومین فصل حضور در لیگ برتر در سال های 97 و 98 در رده هفتم و در رقابت‌های لیگ برتر پارسال در جایگاه پنجم قرار گرفت.

برچسب‌ها

سرمربی والیبال شهرداری گنبد: فشردگی بازی‌ها و استرس علت باخت ما بود 2