پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور

نساجی به دنبال امیدواری برای بقا و تراکتور در تلاش برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال نساجی مازندران پس از شرایط بحرانی که سپری کرده بود، در دیدار اخیرش مقابل سپاهان تساوی ارزشمندی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به دست آورد و توانست شرایط خود را بهتر کند تا امروز با روحیه مضاعف در خانه به مصاف تراکتور برود و به دنبال برتری است، اما در آن سوی میدان تیمی که دیگر پاکو خمس را روی نیمکت ندارد هم نمی‌خواهد از کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی عقب بماند و فقط به گرفتن سه امتیاز فکر می‌کند.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های نساجی و تراکتور را در همین صفحه دنبال کنید:

هفته بیست و چهارم لیگ برتر؛ جمعه: 1403/01/31؛ ساعت 16:30 ورزشگاه: شهید وطنی قائم‌شهر داوران: علی صفایی / کمک‌ها: محمدعلی پورمتقی و صالح عرب‌آبادی؛ داور چهارم: علی بای / ناظر داوری: محمدرضا فلاح.

نساجی مازندران لوآن پولی، امیرحسین سام‌دلیری، امیرمحمد هوشمند، امیرمهدی جان‌ملکی، سعید غلامعلی‌بیگی، حسین زامهران، سعید آقایی، منصور باقری، سید محمدرضا حسینی، محمدرضا عباسی و محمد عباس‌زاده.

تراکتور تبریز حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد کر، مهدی شیری، محمد نادری، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری و مهدی عبدی.

در حاشیه: محمود قائدرحمتی و سید محمداحسان حسینی به دلیل آسیب دیدگی و وحید محمدزاده، صابر حردانی و محمدرضا آزادی به علت محرومیت دور از فهرست نفرات نساجی مقابل تراکتور هستند. عارف آقاسی به علت محرومیت و سید محمد حسینی به دلیل مصدومیت تراکتور را در این بازی همراهی نمی‌کنند.

سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور 2
سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور 3
سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور 4
سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور 5
سرنوشت‌ساز در سقوط و قهرمانی؛/ گزارش زنده: نساجی - تراکتور 6