پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سرگردانی قیمت سکه؛ بازار در انتظار حضور خریداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
سرگردانی قیمت سکه؛ بازار در انتظار حضور خریداران

معامله‌گران فنی معتقدند سکه امامی در روزهای آینده با توجه به نوسانات بازار ارز و اونس جهانی، در محدوده قیمتی حساس قرار گرفته است و روند قیمت‌ها نشانگر اثرپذیری بازار داخلی از نوسانات قیمت طلا و نرخ ارز است.

به گزارش اقتصادنیوز، بازار طلا و سکه استارت آخرین روز کاری هفته را در حالی خواهد زد که نوسانات اونس طلا در جریان معاملات شامگاه گذشته مورد توجه قرار گرفت و بر روند قیمت‌ها اثر گذاشت. اونس طلا که معاملات روز چهارشنبه را با 2655 دلار آغاز کرده بود، پس از افزایش به محدوده 2666 دلار، به ناحیه 2655 دلار عقب نشست؛ روندی که به گفته تحلیلگران ناشی از افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران برای دارایی‌های امن مانند طلاست.

بازار طلا و سکه ایران هم متاثر از رفت و برگشت قیمت اونس طلا در بازار جهانی نوسان داد و قیمت هر گرم طلای 18 عیار در پایان معاملات روز چهارشنبه به چهار میلیون و 59 هزار تومان رسید. طلای آبشده هم که در ابتدای معاملات روز گذشته با قیمت 17 میلیون و 430 هزار تومان بازگشایی کرده بود، در نهایت به 17 میلیون و 550 هزار تومان معامله شد. در واقع این فلز گرانبها از روز گذشته تا سطح 17 میلیون و 800 هزار تومان حرکت کرد و سپس با اصلاح قوی به 17 میلیون و 400 هزار تومان بازگشت.

مشروح این گزارش را در اقتصادنیوز با تیتر «بازار طلا در انتظار ورود خریداران؛ قیمت سکه سرگردان شد / 2 پیش‌بینی قیمت سکه امروز 12 مهر 1403» بخوانید.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.