پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سریال سعید آقاخانی از شبکه نسیم پخش می‌شود

وب‌گاه مشرق نیوز مشاهده در مرجع
سریال سعید آقاخانی از شبکه نسیم پخش می‌شود

مجموعه تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی از 20 اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، کنداکتور شبکه نسیم از شنبه 17 اردیبهشت تغییر می‌کند.

ادامه پخش «دورهمی» و «خندوانه»، سری جدید مسابقه «شوتبال»، فصل جدید مسابقه بزرگ «تهمتن»، «کارستون» و انیمیشن «شکرستان» از تغییرات مهم این روزهای شبکه نسیم است که با پخش سریال نقطه «سرخط»، برنامه «با بابا» و «نسیم آوا» در کنار سایر برنامه‌ها جدول پخش را متنوع خواهد کرد.

«دورهمی»:

مسابقه «دورهمی» با اجرای مهران مدیری از این پس جمعه و شنبه هر هفته ساعت 23 پخش خواهد شد. این برنامه که بر پایه اطلاعات عمومی پیش می‌رود با حضور بازیگران، خواننده‌ها و هنرمندان اجرا می‌شود.

«خندوانه»:

این برنامه در ادامه سری هشتم و با تغییرات در دکور و آیتم‌ها طبق روال گذشته از یکشنبه تا پنجشنبه با اجرای رامبد جوان و هنرنمایی جناب خان ساعت 23 پخش می‌شود.

«شوتبال»:

«شوتبال» پس از فصل جدید از نوروز 1401 روی آنتن رفته است. بر این اساس، این برنامه با ماموریت و ویژگی ذاتی خود با حضور قهرمانان، چهره‌های برجسته ورزشی و مردمی در 2 گروه آقایان و خانم‌ها با اجرای علی عامل هاشمی و سوگل طهماسبی رقابت‌های جذاب و هیجان انگیز را در زمین «شوتبال» آغاز می‌کند.

شوتبال با تغییر در بازی‌ها و فضای استودیویی خاص، خود را برای ارائه مسابقه‌ای مفرح آماده کرده است، این برنامه شنبه تا سه شنبه ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«تهمتن»:

مسابقه بزرگ «تهمتن» در دوره جدید برای معرفی فینالیست دیگر، فصل جدیدش را آغاز می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت 21:30 با اجرای آیدین ختایی و بهداد سلیمی روی آنتن می‌رود.

«کارستون»:

فصل دوم «کارستون» با اجرای میثم درویشان پور به آنتن می‌رسد. این برنامه، روند تکامل مشاغل از گذشته تا فرم نوین امروزی را بررسی و با همراهی یک روز کاری با هر حرفه، چالش‌ها، ویژگی و ظرفیت‌های آن کسب و کار را معرفی می‌کند. این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت 21 از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«شکرستان»:

مجموعه پویانمایی «شکرستان» در ادامه پخش نوروزی با پخش قسمت‌های جدید، شنبه تا سه شنبه ساعت 21 از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. این انیمیشن با اشارات خاص، نکات فرهنگی و اجتماعی را با نگاهی طنز بیان می‌کند.

سریال «نقطه سر خط»:

مجموعه تلویزیونی «نقطه سر خط» به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی مصطفی کیایی و سعید جلالی که محصول سال 1390 است از سه شنبه 20 اردیبهشت ساعت 20 روی آنتن می‌رود.

این سریال درباره کارمند اجاره نشینی است که در گیر و دار ازدواج و تهیه جهیزیه دخترش است که با تقاضای وام او موافقت اما همزمان حکم بازنشستگی او صادر می‌شود.

در این سریال بازیگرانی چون حمید لولایی، علی صادقی، غلامرضا نیکخواه، مریم سعادت و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«نسیم آوا»:

پخش موسیقی‌هایی از هنرمندان کشورمان با اجرای رضا محبی پنجشنبه و جمعه ساعت 19 نیز از شبکه نسیم پخش خواهد شد.

«با بابا»:

این برنامه بر پایه مهارت‌های ارتباطی پدر و فرزندان تولید شده که در هر قسمت شاهد تعامل و همکاری پدران با فرزندان خود است.

«با بابا» شنبه تا چهارشنبه ساعت 19 از شبکه نسیم روی آنتن خواهد رفت.