پنج‌شنبه 14 تیر 1403

سریال پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود؟ ماجرا چیست؟

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
سریال پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود؟ ماجرا چیست؟

سریال پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود؟ ک خبر غیررسمی هم که هنوز از سوی رسانه های رسمی و بازیگران این سریال تأیید نشده، حکایت از آن دارد که بخشی از سریال پایتخت هفت قرار است در کشور تاجیکستان ساخته شود. سریال پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود؟ یک خبر غیررسمی هم که هنوز از سوی رسانه های رسمی و بازیگران این سریال تأیید نشده، حکایت از آن دارد که بخشی از سریال پایتخت هفت قرار است در کشور تاجیکستان...

سریال پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود؟ ک خبر غیررسمی هم که هنوز از سوی رسانه های رسمی و بازیگران این سریال تأیید نشده، حکایت از آن دارد که بخشی از سریال پایتخت هفت قرار است در کشور تاجیکستان ساخته شود.

با انتشار توئیت جنجالی هومن حاجی عبداللهی، طرفداران سریال پایتخت باید منتظر اعلام زمان پخش این سریال از شبکه یک سیما باشند.

تاکنون 6 فصل از سریال پرطرفدار پایتخت در ماه رمضان یا عید نوروز از شبکه یک سیما پخش شده است. حدود سه سال و اندی از زمان ساخت آخرین فصل سریال پایتخت می گذرد و مخاطبان بعد از سه سال هنوز دل شان برای این سریال تنگ می شود و در انتظار ساخت سری هفتم آن هستند.

هر چند زمستان سال گذشته شایعاتی در خصوص پخش سری هفت این سریال در نوروز 1403 به گوش رسید اما در نهایت به صورت رسمی این خبر تکذیب شد و نوروز 1403 بدون سریال پایتخت سپری شد. به گزارش اقتصادنیوز، تا اینکه هومن حاجی عبداللهی یکی از بازیگران سریال پایتخت که در فضای مجازی فعالیت بیشتری دارد، 31 خردادماه در شبکه اجتماعی ایکس خبر از ساخت سریال پایتخت هفت داد که این خبر بلافاصله سر و صدای زیادی به پا کرد.

او در این توئیت جنجالی با انتشار تصویری از شیرینی رنگینک به شکل عبارت «پایتخت 7» نوشت: «شروع پایتخت 7 به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.» به گزارش اقتصادنیوز، یک خبر غیررسمی هم که هنوز از سوی رسانه های رسمی و بازیگران این سریال تأیید نشده، حکایت از آن دارد که بخشی از سریال پایتخت هفت قرار است در کشور تاجیکستان ساخته شود.

هنوز از حذف یا اضافه شدن بازیگران قبلی و جدید به این سریال خبری به صورت رسمی منتشر نشده اما نکته مسلم این است که بازیگران کلیدی یعنی ریما رامین فر، محسن تنابنده و احمد مهران فر در سری جدید پایتخت نقش آفرینی می کنند.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

سریال پایتخت 7 در ایران ساخته نمی‌شود؟ ماجرا چیست؟ 2