شنبه 31 شهریور 1403

سری آ

سری آ

وب‌گاه ورزش سه

در بازی امشب میلان برابر جنوا مایک مانیان و ژوزف مارتینز دو دروازه‌بان دو تیم از زمین بازی اخراج شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

میلان در یک بازی مهیج با یک گل جنوا را از پیش رو برداشت.

وب‌گاه ورزش سه

ایوان یوریچ، سرمربی تورینو، در مصاحبه بعد از بازی خود پس از شکست 2-0 مقابل یوونتوس در دربی دلا موله، شروع به اشک ریختن کرد.

وب‌گاه ورزش سه

لورنزو پیگرینی، کاپیتان تیم رم، بعد اینکه در لیگ اروپا برای تیمش خوش درخشید، دچار مصدومیتی شد که ممکن است او را یک ماه از میادین دور نگه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یوونتوس موفق شد با نتیجه دو بر صفر تورینو را شکست دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اینتر با توقف مقابل بولونیا جایگاه خود در صدر جدول سری آ را به خطر انداخت.

وب‌گاه ورزش سه

اینتر در حالی که ابتدا با دو گل از بولونیا پیش افتاده بود در نهایت دو گل دریافت کرد و دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد.

وب‌گاه فرارو

مدیران تیم فوتبال رم اعلام کرده‌اند که اگر مورینیو در بازی آینده این تیم نتواند نتیجه لازم را بگیرد موقعیت او با خطر روبرو خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

مدیران رم قصد دارند در صورت ناکامی این تیم برابر کالیاری به صورت جدی به قطع همکاری با ژوزه مورینیو فکر کنند.

وب‌گاه فرارو

مارکو آرناوتوویچ تابستان امسال به اینتر آمد، اما به دلیل مصدومیت نتوانست انتظار‌ها را برآورده کند. صدرنشین سری آ حالا بیش از گذشته به دنبال جذب مهدی طارمی در تابستان است.

وب‌گاه ورزش سه

برایان دابو امیدوار است مسئولان باشگاه سپاهان هر چه زودتر مشکل او را نیز برای اضافه شدن به فهرست تیم برای بازی‌های رسمی حل کنند.

وب‌گاه ورزش سه

فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی ایتالیا برای دو بازی مقابل مالت و انگلیس اعلام شد. این دومین فهرست اعلام شده توسط لوچانو اسپالتی، سرمربی جدید ایتالیا است.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه سان در گزارشی تحقیقی اعلام کرد داوران لیگ برتر انگلیس دستمزدی به مراتب کمتر از همکاران اروپایی‌شان می‌گیرند و این باعث می‌شود برای درآمد بیشتر به سفرهای خارجی رو بیاورند.

وب‌گاه ورزش سه

ماسیمیلیانو آلگری، در مورد وضعیت دو پینگ پل پوگبا اظهار بی اطلاعی کرد اما گفت که "از بخش انسانی ماجرا" احساس تاسف می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ماه گذشته، در جریان یکی از مسابقات سری آ، پل پوگبا برای تست دوپینگ از تیم یونتوس به صورت تصادفی انتخاب شد و با وجود اینکه در آن بازی شرکت نکرد، تست داد. ماه گذشته، در جریان یکی از مسابقات سری آ، پل پوگبا برای تست دوپینگ از تیم یونتوس به صورت تصادفی انتخاب شد و با وجود اینکه در آن بازی شرکت نکرد، تست داد. نتیجه این تست، میزان اندکی از هورمون تستوستورون را در خون او نمایش داد، چیزی که...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بررسی نتایج تکمیلی نمونه دوپینگ پل پوگبا، تایید کرد که این ستاره فرانسوی از مواد ممنوعه استفاده کرده است.