شنبه 31 شهریور 1403

سری آ

سری آ

وب‌گاه ورزش سه

نوآ اوکافور، بازیکن میلان، پس از یک سانحه رانندگی دچار مصدومیت جزئی شد و تیم ملی سوئیس را ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگا سالرنیتانا اعلام کرد فیلیپو اینزاگی را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است. او جانشین پائولو سوسا می‌شود که در روزهای گذشته اخراج شده بود.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند رئیس باشگاه ناپولی امشب دیداری رسمی با آنتونیو کونته انجام خواهد داد و سرنوشت مربی‌گری کونته در ناپولی در این جلسه مشخص خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران مشخص شد؛ لورنزو بلنجینی! پس از آنکه چند گزینه برای هدایت تیم ملی والیبال ایران معرفی شد حالا خبر رسیده جان لورنزو بلنجینی به گزینه اصلی تیم ایران تبدیل شده و قرار است به زودی و در روزهای آینده برنامه خود را به فدراسیون والیبال ایران ارائه دهد. بلنجینی پنجاه و دو ساله ایتالیایی که سابقه نایب قهرمانی المپیک ریودوژانیرو را با تیم ملی والیبال ایتالیا...

وب‌گاه ورزش سه

گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران مشخص شد؛ لورنزو بلنجینی!

وب‌گاه ورزش سه

نیکولو فاجولی، هافبک یوونتوس، به شرط بندی در پلتفرم‌های غیرقانونی روی مسابقات فوتبال سری آ متهم شده است.

وب‌گاه ورزش سه

بارسلونا همراه با بایرلورکوزن و نیس تا به اینجای فصل هیچ شکستی را در رقابت‌های داخلی و اروپایی نداشته‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه سالرنیتانا رسما از توافق با فیلیپو اینزاگی خبر داد. این سرمربی 50 ساله که سابقه هدایت تیم‌های میلان، رجینا، برشا، بنونتو، بولونیا و ونتزیا را دارد، جانشین پائولو سوسا می‌شود. در بیانیه باشگاه آمده است: «سالرنیتانا با آقای فیلیپو اینزاگی به توافق رسیده و هدایت تیم به ایشان واگذار شده است.» باشگاه سالرنیتانا در حالی سرمربی خود یعنی سوسا را...

وب‌گاه ورزش سه

رافائل لیائو اعلام کرد که برای او بسیار مهم است که در آینده کاپیتان تیم ملی پرتغال شود و با وجود اینکه جایگاه ثابتی در ترکیب ندارد، آرامش خود را حفظ خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

گاتزتا دلو اسپورت در شماره امروز خود، تصویری از مهدی طارمی را روی صفحه نخستش برد و نوشت که اینتر می خواهد او را در همین زمستان به خدمت بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه چلسی آماده است تا روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی، را با مبلغی در حدود 44 میلیون یورو به فروش برساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره تصمیمش پس از پایان قرارداد با سیتی صحبت کرد. سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره تصمیمش پس از پایان قرارداد با سیتی صحبت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، گواردیولا تا سال 2025 با سیتی قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست مغز متفکر اسپانیایی با این تیم تمدید خواهد کرد یا به دنبال چالش دیگری خواهد بود. سایت گل طی گزارشی اعلام کرده، پپ بعد از ماجراجویی در اسپانیا،...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی درباره تصمیمش پس از پایان قرارداد با سیتی صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

اولیویه ژیرو در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان این هفته سری آ ایتالیا قرار گرفت.

وب‌گاه ورزش سه

پپ گواردیولا امروز در ایتالیا در گفتگویی با خبرنگاران گفت هرگز با باشگاه یوونتوس برای به عهده گرفتن پست سرمربی‌گری این تیم گفتگو نکرده است.

وب‌گاه ورزش سه

بر اساس گزارشها در ایتالیا ناپولی قصد اخراج سرمربی‌اش رودی گارسیا را دارد. از آنتونیو کونته به عنوان گزینه جانشینی او یاد شده است.