دوشنبه 2 مهر 1403

سری آ

سری آ

وب‌گاه ورزش سه

ماسیمیلیانو آلگری حرف‌های جیانیس آنتتوکنمپو درباره شکست را تکرار کرد و گفت، وقتی یوونتوس می‌بازد، خبرنگارها زیاد از تخیلاتشان استفاده می‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت، چاپ ایتالیا، پیش‌بازی رم - میلان را با تمرکز روی تامی آبراهام و فیکایو توموری نوشت و آنها را «برادران چلسی» خواند.

وب‌گاه ورزش سه

جورجو کیه‌لینی، اسطوره باشگاه یوونتوس و فوتبال ایتالیا معتقد است اینتر با پیروزی برابر میلان راهی فینال لیگ قهرمانان خواهد شد. او در مورد آینده‌اش نیز صحبت کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مکس آلگری، مربی یوونتوس، شایعات درگیری‌اش با بازیکنان پس از شکست مقابل اینتر را رد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

فردا شب دیدار رده بندی و فینال سری آ ایتالیا برگزار خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

قهرمانی احتمالی ناپولی در سری آ باعث شده مسئولان شهری ناپل به فکر ایجاد محدودیت در خرید و فروش نوشیدنی ها و مواد آتش زا بیفتند.

وب‌گاه ورزش سه

رافائل لیائو، ستاره جوان میلان، فاش کرد که بعد از انتشار آلبوم موسیقی دومش زلاتان ابراهیموویچ از او خواسته تا تمرکز خود را روی فوتبال معطوف کند.

وب‌گاه ورزش سه

مائوریتزیو ساری برای ناپلی‌ها یک قهرمان است. او سال 2018 ناپولی را تا مرز قهرمانی در سری آ پیش برد ولی حالا می‌تواند جلوی جشن قهرمانی زودهنگام‌شان را بگیرد.

وب‌گاه ورزش سه

هشت بازیکن پی اس جی در تابستان به پاریس برمی‌گردند و از حالا ناصر الخلیفی و دیگر مدیران باشگاه برای خلاصی از دست آنها دست به کار شده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

استفانو پیولی شرایط میلان برای بازی حساس فردا برابر رم را خوب و مطلوب توصیف کرد و گفت میلان اعتماد به نفس یک تیم قهرمان را دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

در حالی که به هفته‌های پایانی لیگ‌های معتبر اروپایی نزدیک می‌شویم، تنور قهرمانی در برخی از این لیگ ها از جمله بوندسلیگا آلمان و لیگ برتر انگلیس به شدت داغ شده است.

وب‌گاه ورزش سه

یک رسانه فرانسوی می‌گوید نشستن ژوزه مورینیو روی نیمکت پی‌اس‌جی منتفی است چرا که آقای خاص تمایلی به هدایت این باشگاه و حضور در فوتبال فرانسه ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

احتمال قطعی شدن قهرمانی در پایان هفته سی و دوم سری آ وجود دارد.

وب‌گاه ورزش سه

فیورنتینا پس از تساوی مقابل کرمونزه با توجه به برتری 2 بر صفر در مسابقه رفت، راهی فینال کوپا ایتالیا شد.

وب‌گاه ورزش سه

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی تایید کرد که بازی مقابل سالرنیتانا به روز یکشنبه موکول شده است.