چهارشنبه 4 مهر 1403

سری آ

سری آ

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دیدار تیم‌های فوتبال اینتر و تورینو در هفته ششم سری‌آ با برتری افعی‌ها به پایان رسید.

وب‌گاه ورزش سه

اینتر در هفته ششم سری آ در خانه به مصاف تورینو رفت و موفق شد با گلی در دقایق پایانی حریف را 1-0 شکست دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تیم ناپولی موفق شد در خانه با نتیجه یک بر صفر از سد اسپتزیا عبور کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مکس آلگری، مربی یوونتوس، معتقد است پس از شکست برابر پی اس جی فردا باید تحت هر شرایطی و هر روش برابر سالرنیتانا پیروز شوند.

وب‌گاه ورزش سه

قرارداد راده کرونیچ، هافبک بوسنیایی میلان، به مدت سه سال تمدید شد و او تا سال 2025 بازیکن روسونری خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رونالدو تا ساعات پایانی نقل و انتقالات تابستانی امیدوار بود که بتواند از منچستریونایتد جدا شود، ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد. ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو، او را به بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپا پیشنهاد داد، ولی به دلایل مختلف هیچ تیمی حاضر به جذب او نشد. به نظر می‌رسید در روز‌های پایانی انتقالات تابستانی، احتمال انتقال رونالدو به ناپولی بالا...

وب‌گاه ورزش سه

در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی، کریستیانو رونالدو و لوچانو اسپالتی، مربی ناپولی، با یکدیگر در ارتباط بودند ولی در نهایت فوق ستاره پرتغالی در یونایتد ماندنی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در دقیقه 24 بازی پاری سن ژرمن و یوونتوس خطایی روی کیلیان امباپه صورت گرفت و راموس یکی از اولین بازیکنانی بود که خودش را به این صحنه رساند و پاردس را رو به عقب هل داد و همین باعث متشنج‌تر شدن شرایط شد.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه بولونیا اعلام کرد سرمربی خود سینیشا میهایلوویچ را اخراج کرده است. کسب نتایج ضعیف دلیل اخراج او اعلام شد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های فرانسوی امروز گزارش‌های متعددی درباره دوشان ولاهوویچ، مهاجم صرب یوونتوس منتشر کردند. مشخص است که فرانسوی‌ها او را خطرناک‌ترین اسلحه بیانکونری می‌دانند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاگردان گاسپرینی با پیروزی برابر مونزا در صدر جدول سری آ قرار گرفتند و حالا با آغاز رقابت های اروپایی و برنامه فشرده رقبا، آتالانتا کاملاً روی سری آ تمرکز خواهد کرد.

وب‌گاه ورزش سه

میلان فردا به اتریش می‌رود تا اولین دیدار گروه E لیگ قهرمانان را در مقابل سالزبورگ برگزار کند. پیولی، سرمربی این تیم، می‌گوید میلان با حداکثر قوا به میدان می‌رود اما به حریفش احترام می‌گذارد.

وب‌گاه ورزش سه

آنتونیو کاسانو، ستاره سابق فوتبال ایتالیا، می‌گوید ارلینگ هالند شبیه کریستین ویری و آدریانو بازی می‌کند ولی او حتی در منچسترسیتی هم بهترین مهاجم نیست.

وب‌گاه مشرق نیوز

جان‌لوکا ویالی پس از تجربه قهرمانی اروپا با آتزوری هنوز به تیمِ نوجوانی‌اش دلبسته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم ملی انگلیس بازی رم را از نزدیک تماشا کرد.