جمعه 28 اردیبهشت 1403

سر الکس فرگوسن

سر الکس فرگوسن

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تأکید کرد، اگر تیم تحت هدایتش به مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 نمی‌رسید، از سمت خود کناره‌گیری می‌کرد.

وب‌گاه ورزش سه

قلعه‌نویی هم مانند دستیارش سعید الهویی، تاثیر شانس در نتیجه فوتبال را قابل اعتنا می‌داند.

وب‌گاه ورزش سه

وین رونی، ملی پوش سابق انگلیس، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که کریستیانو رونالدو پرتغالی، هم تیمی سابقش در شیاطین سرخ، خودخواه بوده است.

وب‌گاه ورزش سه

اریک تن هاخ تایید می‌کند که محصولات آکادمی منچستریونایتد می توانند در تیم اصلی بازی کنند و بدین ترتیب آن‌ها پس از انداز بیشتری برای خرید ستاره‌های بزرگ خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، رونی مدعی شد که لیونل مسی را کمتر از رونالدو خودخواه می‌داند و اظهار داشت که هم‌تیمی سابقش در منچستریونایتد فقط به اینکه گل بزند فکر می‌کرد در حالی که مسی تلاش بیشتری در زمین می‌کند و سعی می‌کند، بیشتر موقعیت ایجاد کند. وین رونی در مصاحبه با کانال یوتیوبی Lyes Bouzidi دراین‌باره می‌گوید: ذهنیت کریستیانو رونالدو گلزنی است و او به هیچ چیز دیگری غیر...

وب‌گاه ورزش سه

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است که سلطه منچسترسیتی در چند سال اخیر دیگر کسل کننده شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ستارگان زیادی هستند که هنوز یک ثانیه هم در لیگ قهرمانان اروپا بازی نکرده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سایمون دیویس، مدیر آکادمی تاتنهام، در مورد تأثیر عظیم آنگه پوستکوگلو بر روی باشگاه لندنی صحبت کرده است.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، معتقد است که حضور سر جیم راتکلیف به منچستریونایتد به بازگرداندن این باشگاه به افتخارات گذشته کمک خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منچستر یونایتد در صدر باشگاه‌هایی قرار دارد که بیشترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه بازی با ژاپن یکی از بهترین دیدارهایی بود که طی چند سال اخیر از تیم ملی دیده، می‌گوید به دلیل غرور کاذبی که از این برد در ملی‌پوشان ایجاد شد، مقابل قطر باختیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شاید بر این تصور بودید که آمریکایی‌ها با شکست در یک جنگ کوچک، هیچ مشکلی در تصور عواقب شکست در یک جنگ بزرگ هم ندارند. اما رها کردن خفت‌بار افغانستان در سال 2021 با سرعت قابل‌توجه به حفره حافظه جمعی منتقل شده است.» این مقدمه نایل فرگوسن ستون نویس بلومبرگ و عضو ارشد موسسه هوور در دانشگاه استنفورد است که در بیزنس استاندارد در خصوص تصورات غیرقابل باور آمریکایی‌ها در مواجهه با تحولات مهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدرس ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که با وجود زیرساخت‌های نامناسب در فوتبال ایران فرقی نمی‌کند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی باشد یا الکس فرگوسن!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ایران، برای استراحت بعد از تورنمنت جام ملت‌های آسیا ایران را به مقصد دبی ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

روی کین اعتراف کرد که راسموس هویلوند، ستاره منچستر یونایتد، در بازی‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نقل قول جالبی از موفق ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر منتشر شده است.