سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سر الکس فرگوسن

سر الکس فرگوسن

خبرگزاری خبرنگاران جوان

منچستر یونایتد در صدر باشگاه‌هایی قرار دارد که بیشترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی پیشین تیم ملی با بیان اینکه بازی با ژاپن یکی از بهترین دیدارهایی بود که طی چند سال اخیر از تیم ملی دیده، می‌گوید به دلیل غرور کاذبی که از این برد در ملی‌پوشان ایجاد شد، مقابل قطر باختیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شاید بر این تصور بودید که آمریکایی‌ها با شکست در یک جنگ کوچک، هیچ مشکلی در تصور عواقب شکست در یک جنگ بزرگ هم ندارند. اما رها کردن خفت‌بار افغانستان در سال 2021 با سرعت قابل‌توجه به حفره حافظه جمعی منتقل شده است.» این مقدمه نایل فرگوسن ستون نویس بلومبرگ و عضو ارشد موسسه هوور در دانشگاه استنفورد است که در بیزنس استاندارد در خصوص تصورات غیرقابل باور آمریکایی‌ها در مواجهه با تحولات مهم...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدرس ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که با وجود زیرساخت‌های نامناسب در فوتبال ایران فرقی نمی‌کند که امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم‌ملی باشد یا الکس فرگوسن!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ایران، برای استراحت بعد از تورنمنت جام ملت‌های آسیا ایران را به مقصد دبی ترک کرد.

وب‌گاه ورزش سه

روی کین اعتراف کرد که راسموس هویلوند، ستاره منچستر یونایتد، در بازی‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نقل قول جالبی از موفق ترین سرمربی تاریخ لیگ برتر منتشر شده است.

وب‌گاه ورزش سه

سر الکس فرگوسن، سرمربی سابق منچستریونایتد، می‌گوید تاتنهام هرگز طعم قهرمانی در لیگ برتر را نخواهد چشید.

وب‌گاه ورزش سه

نهم فوریه روز جهانی پیتزا است که به مانند فوتبال بدون شک یکی از بهترین اختراعات بشر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تلویزیون به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و تعطیلات آخر هفته 34 فیلم سینمایی و تلویزیونی برای امروز و فردا آماده پخش کرده است.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی علاوه بر پخش فیلم «محمد رسول‌الله» قرار است فیلم‌های جدید و نوستالژی را در قالب عیدانه مبعث حضرت رسول (ص) تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

ارتباط نزدیک تیاگو موتا با جورجو فورلانی، مالک باشگاه میلان، این مربی را به عنوان یکی جدی‌ترین گزینه‌های جانشینی استفانو پیولی معرفی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تنها موضوع مهم در آستانه دیدار با قطر این است که بازیکنان تیم ملی به خودباوری رسیده‌اند و این را در دیدار با ژاپن دیدیم.

وب‌گاه ورزش سه

جیم رتکلیف یکشنبه گذشته (14 ژانویه) بران نخستین بار در کنار الکس فرگوسن، بازی منچستر یونایتد و تاتنهام را دید و برای اولین بار از نزدیک نگاهی به سرمایه‌گذاری 1 میلیارد و 250 میلیون پوندی‌اش انداخت.

وب‌گاه ورزش سه

ژرژ مندس، مدیر برنامه‌های ژوزه مورینیو، می‌گوید سرمربی پرتغالی چندی پیش پیشنهاد خوبی را از لیگ عربستان به خاطر علاقه اش به رم رد کرده بود.