پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1403

سلاح شیمیایی

سلاح شیمیایی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: طنز تلخی است که برخی دولت‌های غربی با سابقه حمایت از نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در غزه، داعیه دفاع از حقوق بشر را دارند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: انگلیس استفاده داعش از تسلیحات شیمیایی برای حمله به سوریه در سال 2015 را که در گزارش سازمان ملل تائید شده است، محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون وزیر خارجه انگلیس طی صدور بیانیه‌ای استفاده داعش از تسلیحات شیمیایی برای حمله به سوریه در سال 2015 را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت: رژیم اسرائیل فوری‌ترین و ملموس‌ترین خطر، نه تنها برای فلسطینی‌های بی‌دفاع و منطقه غرب آسیا، بلکه برای کل جهان به شمار می‌آید و جامعه بین‌المللی باید این تهدید را جدی تلقی کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیر عبدالهیان: خلع کامل سلاح هسته‌ای تنها راه معتبر و مطمئن برای جلوگیری از تکرار فجایعی مانند هیروشیما و ناکازاکی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه در سخنرانی خود در ژنو، گفت: مسئولیت قانونی و تعهد اخلاقیِ مشترک ما ایجاب می‌کند نسل‌کشی را متوقف کنیم و اشغالگران متجاوز را بخاطر ارتکاب جنایات جنگی، نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت، پاسخگو کنیم./

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای امنیت در 3 اسفند 1364 با حضور عمان، نماینده عراق، قطعنامه 582 را در مورد جنگ صادر کرد. این قطعنامه بر مبنای طرح 8 ماده‌ای با دبیر کل سازمان ملل در جلسه 24 فوریه 1986 مطابق با 5 اسفند 1364 به تصویب رسید.

وب‌گاه خبر آنلاین

هاشمی رفسنجانی پنجم اسفند 79 بیشتر در مورد اخبار بین‌الملل و روزمرگی‌ها نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام سازمان منع تسلیحات شیمیایی سازمان ملل، داعش، عامل انجام حمله شیمیایی به روستای مارع سوریه در اول سپتامبر 2015 (دهم شهریور 1394) بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اشاره به مقالاتی که پیرامون شیوع کرونا در جهان منتشر شده است، نکاتی را متذکر شد.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه دولت دوازدهم گفت: دوستانی که امیدوارند آمریکا ایران را نجات دهد یادشان باشد که کجا بودند و کجا هستند. همین کشور وقتی که علیه ایران سلاح شیمیایی استفاده شد گفت سلاح شیمیایی یک روش کشتن آدم‌هاست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای ملی اطلاعات آمریکا به منظور «دست یافتن به نگاهی بلندمدت در ورای افق موجود و کسب آمادگی برای روبرو شدن با آینده‌های احتمالی» گزارش روندهای جهانی 2040 را تهیه کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چه چیز باید باعث شود تا ظریف یک دوقطبی کذایی ملت - اسلحه همچون دوقطبی کذایی میدان - دیپلماسی بسازد و دو بال یک پرنده را دو قطب متقابل نشان دهد و موضوع مناقشه از هیچ بسازد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

تصورات آمریکایی‌ها درباره توان نظامی ایران و برتری این کشور بر عراق، نقشی اساسی در گرایش آمریکا به عراق داشت. ضمن این که سرخوردگی دولت آمریکا از ماجرای «مک فارلین» و تلاش برای جبران این ماجرا و اثبات نزدیکی خود به عراق نیز در این گرایش بی‌تأثیر نبود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، هشتمین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) روز سه‌شنبه 10 بهمن ماه در شعبه یازدهم دادگاه کیفری یک استان تهران در دونوبت صبح و بعدازظهر به صورت علنی برگزار شد. در همین زمینه برخی از فعالیت‌های گروهک تروریستی منافقین یا همان داعشی‌های دهه 60 را مرور می‌کنیم. مسعود خدابنده با نام مستعار «رسول» که از سال‌های پیش از انقلاب سمپات...