جمعه 20 مهر 1403

سلام دوباره رشید به لیگ قهرمانان / تهران - قائمشهر، به مقصد بازگشت به روزهای خوب

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
سلام دوباره رشید به لیگ قهرمانان / تهران - قائمشهر، به مقصد بازگشت به روزهای خوب

حضور در دو تیم بزرگ برای رشید مظاهری سرانجام خوبی نداشت. منظورمان استقلال و سپاهان است.

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری که به دعوت محمود فکری پیراهن استقلال را برتن کرد، خیلی زود مجبور به جدایی از این تیم شد. در حالی که با هزار امید و آرزو پیراهن آبی را برتن کرده بود و برنامه ریزی کرده بود، با نمایش های خوب در چهارچوب دروازه ی آبی ها بار دیگر پیراهن تیم ملی را برتن کند و... او نه تنها به این مهم نرسید، چالش های متعدد با کادر فنی تیم آبی در نهایت او را متقاعد به جدایی از این تیم کرد و بعد از جدایی از استقلال راهی یک تیم بزرگ دیگر یعنی سپاهان شد. همه چیز برای رشید در سپاهان خوب پیش می رفت تا اینکه این باشگاه تصمیم به بازگرداندن پیام نیازمند از پورتیموننزه ی پرتغال گرفت و اینجا بود که برای رشید چاره ای باقی نماند که اردوی تیم را ترک کند و در آن برهه از زمان حق انتخاب با او نبود و به دلیل نیاز تیم پیکان به دروازه بان راهی این تیم شد.

ماجراهای حضور در دو تیم استقلال و سپاهان برای این دروازه بان تمام شد. واکاوی این حضور و علت آنچه که باید می شد اما نشد هیچ دردی را از رشید مظاهری دوا نمی کند. ماموریت او اکنون حراست از دروازه ی نساجی است. تیمی که شاید قابل قیاس با استقلال و سپاهان نباشد اما به طور حتم با حضور پرتعداد تماشاگرانش در استادیوم شهید وطنی هم به رشید مظاهری و هم دیگر بازیکنان نساجی انگیزه خواهد داد. از سویی نساجی یکی از تیم های حاضر در فصل آتی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و این برای رشید مظاهری و همه ی بازیکنان نساجی کافی است که فصل را با انگیزه مضاعف شروع کنند. حضور شایسته در بازی های لیگ قهرمانان آسیا می تواند سرنوشت همه ی آنها را تغییر دهد. در این مسیر بدون شک نقطه اتکای نساجی رشید مظاهری است. دروازه بانی که کوله باری از تجربه است و بازی در لیگ قهرمانان آسیا را به همراه استقلال - سپاهان و ذوب آهن تجربه کرده است.

رشید مظاهری و نساجی، این برای دروازه بان باتجربه ی فوتبال کشورمان یک شروع دوباره است. این فصل نگاه های زیادی متمرکز نساجی خواهد شد، به این خاطر که نساجی یکی از نمایندگان فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود. حسن بزرگ نساجی حضور مهدی رحمتی در راس کادر فنی است. مربی ای که خود سال های سال یکی از بهترین دروازه بانان فوتبال ایران بوده و فصل گذشته موجب عملکرد بی نقص حسین پورحمیدی و دعوت این دروازه بان به تیم ملی شد. بی شک مهدی رحمتی می تواند با راهنمایی خود رشید مظاهری را هم به روزهای طلایی اش در فوتبال ایران برگرداند.