دوشنبه 16 مهر 1403

سلطانی: تمرینم را قطع نکردم / جایزه جام فجر را دریافت کردم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
سلطانی: تمرینم را قطع نکردم / جایزه جام فجر را دریافت کردم

حسین سلطانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه به طور مداوم تمرینات خود را ادامه می دهد، اظهار داشت: بعد از پایان مسابقات جام فجر دیگر تمرین اردویی نداشتیم و با اینکه سالن‌های ورزشی و وزنه برداری شهرستان زنجان را بسته بودند به منظور حفظ آمادگی خود تمرین را قطع نکردم. یک هفته در فضای باز و خانه قدیمی یکی از آشناها تمرین را ادامه دادم و سپس با مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان صحبت کردیم و سه نفر در سالن وزنه‌برداری تمرین می‌کنم.

وی در خصوص ارتباط با کادر فنی تیم ملی، افزود: با محمدحسین برخواه سرمربی و علی جباری مربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان همیشه تماس دارم و درمورد تمریناتم با مربیان صحبت می کنم. البته تا تقویم و زمان مسابقات بین‌المللی از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشود، نمی‌توان برنامه‌ریزی جهت برپایی اردوها داشته باشیم.

نایب قهرمان جوانان جهان در خصوص دریافت جایزه پنجمین دوره جام فجر خاطرنشان کرد: دیروز برای دریافت جایزه جام فجر به فدراسیون دعوت شدم و جایزه 1300 یورویی خود را گرفتم. پس از اینکه تست دوپینگ وزنه‌بردار عراقی مثبت شد، بعنوان پنجمین وزنه‌بردار جام معرفی شدم.

انتهای پیام /

حسین سلطانی ملی پوش تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان جام فجر