جمعه 10 فروردین 1403

سمیعی: از طوفان و آتش گذشتیم و به قهرمانی رسیدیم / قهرمانی در شب عید لذت دیگری داشت

خبرگزاری ایسنا مشاهده در مرجع
سمیعی: از طوفان و آتش گذشتیم و به قهرمانی رسیدیم / قهرمانی در شب عید لذت دیگری داشت

مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید در پایان یک سریال هیجان‌انگیز به قهرمانی لیگ رسیدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی، مدیرعامل این باشگاه با اشاره به قهرمانی این تیم در لیگ بیستم اظهار کرد: از خوشحالی مردم ایران و هواداران محترم و متعصب پرسپولیس، خوشحالیم و شاید بهتر باشد بگویم در پوست خودمان نمی‌گنجیم. این قهرمانی، حاصل یک فصل پرفشار و پر از استرس بود که به لطف خداوند، به ثمر نشست. خداوند به تلاش‌ها، دلسوزی‌ها و نیتمان نگاه کرد و باید شکرگزارش باشیم. اتفاقا کسب قهرمانی در شب عید غدیر خم، لذت دیگر و دوچندانی داشت.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در مورد اتفاقات این فصل، می‌توانیم یک سریال هیجان‌انگیز بسازیم یا یک جلد کتاب بنویسیم. شاید برای اولین بار در تاریخ بود که یک تیم با این همه اتفاقات و مسائل مختلف مواجه می‌شود اما ما از همه این حوادث عبور کردیم و روی سکوی قهرمانی رفتیم. بدون تردید اگر دانش کادرفنی، تلاش و غیرت بازیکنان، فعالیت همه اعضای تیم و باشگاه و البته تعصب مثال‌زدنی هواداران نبود، هرگز نمی‌توانستیم این همه مشکل را از پیش رو برداریم. این قهرمانی، به نام هواداران، مربیان، بازیکنان و مدیران باشگاه است. در فصلی که خودمان را تنهای تنها می‌دیدیم، در شرایطی که هیات مدیره محترم باشگاه، ماه‌ها هیچ حمایتی از سوی سایر ارگان‌ها احساس نکرد، توانستیم روی سکو برویم و بابت این لطفی که شامل حالمان شده، باید نماز شکر به جای بیاوریم.

نایب رئیس هیات مدیره پرسپولیس گفت: ما از دل طوفان و آتش به جام رسیدیم. از هواداران پرسپولیس درخواست می‌کنم اتفاقات این فصل را هرگز از یاد نبرند. ما به معنای واقعی کلمه، یک تیم بودیم. از روز اولی که وارد دفتر باشگاه پرسپولیس شدم، اجازه ندادم درگیری، حاشیه و جنجالی رقم بخورد.

گاهی با سکوت و گاهی با حمایت‌ها، موانع زیادی را برداشتیم و تیم‌مان با افتخار روی سکو رفت. شما هواداران پرسپولیس به خاطر استرسی که تحمل کردید و این همه حرص و جوش خوردید، حق دارید خودتان را صاحب این قهرمانی بدانید. این جام، تقدیم به شما که با احساسات پاک و هوشمندی که داشتید، چراغ راه مدیریت، کمک‌حال مربیان و مشاور بازیکنان بودید. هر کجا مشکلی احساس کردید، در صف اول وارد شدید و هر جا پرسپولیس وارد حاشیه شد، خودتان حواشی را کنار زدید. درود بر همه شما.

سمیعی ادامه داد: به تک‌تک اعضای تیم و کارمندان باشگاه پرسپولیس خسته نباشید، می‌گویم. افتخار می‌کنیم که با کسب این عنوان قهرمانی، برای همیشه در تاریخ باشگاه ماندگار شدیم. تلاش شبانه‌روزی بنده و اعضای هیات مدیره در کنار ایثار و فداکاری بازیکنان و مربیان به ثمر نشست و در سخت‌ترین سال باشگاه پرسپولیس، یک افتخار زرین را به پیشکسوتان و هواداران تقدیم کردیم. تا روزی که نفس می‌کشیم، این قهرمانی که حاصل ماه‌ها تحمل سختی است، از خاطرمان نمی‌رود. روزهایی را تجربه کردیم که بعید می‌دانم در آینده برای هیچ باشگاهی در ایران، تکرار شود. اتفاقات تلخ را پشت سرمان پنهان کردیم چون نگاه‌مان به آینده بود؛ به امروز که روی سکو برویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم.»

او در پایان افزود: «در پایان صحبت‌هایم، باید از اصحاب رسانه بابت کار در شرایط سخت کرونا تشکر کنم. البته برخی افراد تمام تلاش خود را کردند تا از آب گل‌آلود، ماهی بگیرند اما ما راه خودمان را ادامه دادیم و با اینکه بی‌مهری‌شان را تحمل کردیم ولی به دنبال دعوا نبودیم. از باشگاه‌ها، تیم‌ها، مربیان و بازیکنان محترمی که مقابل پرسپولیس فقط به فکر لذت بردن از فوتبال بودند، متشکرم. ما تلاش کردیم بدون حاشیه، فقط به فوتبال فکر کنیم ولی هر چه گذشت، مشخص شد برخی افراد در فوتبال به دنبال غوغاسالاری هستند. ترجیح می‌دهم حرفی در مورد این افراد نزنم چون مردم ایران، واقعیت‌ها را می‌دانند. به هر حال این فصل هم با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسیده و باید به دنبال اهدافی بزرگ‌تر مثل قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و ادامه دادن به کسب قهرمانی در لیگ برتر باشیم.

انتهای پیام