سه‌شنبه 3 مهر 1403

سنگدوینی: پیاتزا زمان می‌خواهد تا توانایی‌هایش را نشان دهد

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
سنگدوینی: پیاتزا زمان می‌خواهد تا توانایی‌هایش را نشان دهد

سرمربی تیم پاس گرگان گفت: بازیکنان ایرانی، فرهنگ و احساسات خاصی دارند؛ کادر فنی جدید باید بداند برای کسب موفقیت در تیم ملی باید بر قلب و ذهن بازیکنان مسلط شود.

- اخبار ورزشی -

عیسی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران مقابل هند در مسابقات سیزم 2024 اظهار داشت: هند، تیم بسیار قدرتمندی بود که با سرویس‌های خوب و تمرکز بالای بازیکنان، ما را به نوعی غافلگیر کردند. تیم هند از بازیکنان لیگ این کشور تشکیل شده و تقریبا تیم ملی این کشور است.

وطن‌پرست: تیم ملی والیبال ایران نیاز به تحول دارد

سرمربی تیم والیبال نیروهای مسلح ایران درباره آماده‌سازی تیمش گفت: ما 3 ماه و نیم پیش، اردوهای خود را با 70 بازیکن آغاز و 6 اردو برگزار کردیم. 15 بازی تدارکاتی نیز با تیم‌هایی مثل الریان قطر، پیکان، فولاد سیرجان و شهداب داشتیم و با شرایط ایده‌آل وارد مسابقات سیزم شدیم.

سنگدوینی ادامه داد: امیر غفور را به عنوان بازیکن کمکی در اختیار گرفتیم تا از نظر فنی و شخصیتی به تیم ما کمک کند. همچنین شهرام محمودی نیز در کادر فنی حضور دارد تا سبب تقویت نیروی ذهنی و تکنیکی بازیکنان شود. اگر بتوانیم اسپانسر خوبی هم پیدا کنیم از حضور شهرام محمودی در لیگ برتر نیز استفاده خواهیم کرد.

او به انتخاب روبرتو پیاتزا به عنوان سرمربی تیم ملی والیبال ایران نیز اشاره کرد: پیاتزا جزو 12 مربی برتر جهان است که در بهترین لیگ دنیا مربیگری می‌کند. علاوه بر این، توماسو توتولو نیز کنار او و در کادر فنی تیم ملی حضور دارد. شناخت توتولو از بازیکنان و شرایط والیبال ایران، کمک بزرگی به پیاتزا و تیم ملی خواهد بود. مربیان ایرانی می‌توانند از حضور این دو مربی استفاده کنند.

سرمربی تیم والیبال پاس تصریح کرد: بازیکنان ایرانی، فرهنگ و احساسات خاصی دارند؛ کادر فنی جدید باید بداند برای کسب موفقیت در تیم ملی باید بر قلب و ذهن بازیکنان مسلط شود. پیاتزا نیز به زمان نیاز دارد تا توانایی‌های خودش نشان داده و تفکراتش را پیاده کند. فدراسیون والیبال نیز نیاز به یک کمیته فنی دارد تا بدون دخالت در کار پیاتزا، عملکرد او را به دقت آنالیز و بررسی کند.