یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سنگ سفیدی: تمام دنیا به ایران احترام می گذارند

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
سنگ سفیدی: تمام دنیا به ایران احترام می گذارند

ملی پوش فوتسال کشورمان گفت: ما نه تنها برای آسیا بلکه برای جهان قابل احترام هستیم.

محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پیوستن به مس سونگون گفت: من قبل از اینکه به مس بیایم، 3 سال بسیار موفقی را در گیتی پسند د اشتم و موفق شدم با این تیم قهرمان لیگ برتر شوم. من دوست دارم در هر تیمی که بازی می‌کنم در آن آرامش داشته باشم و امسال شرایط گیتی پسند با آن چیزی که مد نظر من بود فرق داشت و به همین دلیل در فضایی دوستانه از این تیم جدا شدم. مس سونگون پر افتخارترین تیم ایران و آسیا است و آرزوی هر بازیکنی است که در این تیم بازی کند. من با مس افتخارات زیادی در ایران و آسیا به دست آوردم و بعد از یک مدتی که از این تیم جدا شدم احساس می‌کنم دوباره به خانه خودم برگشتم.

محمد رضا سنگ سفیدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان، فصل گذشته در گیتی پسند اصفهان بازی می‌کرد و موفق شد با این تیم توانست در لیگ برتر به مقام قهرمانی دست پیدا کند. او بعد از 3 سال دوری از مس دوباره به این تیم بازگشت.

تقی پور از کارنامه قدرتمندی برخوردار است

ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون گفت: تقی پور مربی شناخته شده و یکی از مربیان بزرگ تبریز است. او همچنین در سالی که در مس سونگون حضور داشت توانست این تیم را در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست پیدا کند. ما 100 درصد برای قهرمانی تلاش می‌کنیم و جز به قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم.

بعد از اینکه مسئولان تیم فوتسال مس سونگون با علی صانعی برای سرمربیگری این تیم به توافق نرسیدند، سراغ اسماعیل تقی‌پور سرمربی سابق مس سونگون رفتند و بعد از توافق با او قرار شد تقی پور هدایت مسی‌ها را در لیگ برتر بر عهده بگیرد.

وقتی آرژانتین با ایران بازی می‌کند نشان از شخصیت بالای تیم ملی ما است

سنگ سفیدی گفت: بازی با آرژانتین یکی از بهترین بازی‌های دوستانه ما خواهد بود و ما باید با تیم‌های بزرگ بازی کرده تا بازیکنان جوان تنشان به تنه بازیکنان بزرگ برخورد کند. درباره جام ملت‌های ملت‌های آسیا باید بگویم که ما ایران هستیم و نه تنها آسیا بلکه تمام تیم‌های دنیا به ما احترام می‌گذارند. وقتی آرژانتین قبل از مسابقات کوپا می‌آید با ایران بازی دوستانه انجام می‌دهد نشان از شخصیت بالای تیم ملی فوتسال ایران است. ما امسال در جام ملت‌ها کار بسیار سختی داریم و بیشتر تیم‌های از جمله ویتنام، اندونزی، تایلند، ژاپن و ازبکستان در این مدت پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته اند.

مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا در سال 2023 قرار است از 3 تا 28 مهر به میزبانی کویت برگزار شود. قرعه کشی این بازی‌ها 5 خرداد برگزار می‌شود و تیم ملی ایران در سید اول در کنار تیم‌های کویت (میزبان)، ایران، ژاپن و ازبکستان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

دنیا فوتسال ایران را با نام شمسایی می‌شناسد

ملی پوش فوتسال گفت: وحید شمسایی اسطوره فوتسال ایران است و در همه جای دنیا او را به خوبی می‌شناسند. به نظر من دنیا فوتسال ایران را با نام وحید شمسایی می‌شناسد و همه کسانی که با او کار کرده اند می‌دانند او سخت تلاش می‌کند و به آن چیزی که می‌خواهد با کار کردن به دست می‌آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال