شنبه 14 مهر 1403

سهمیه آرد نانوایی‌ها در زنجان کم نشده است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سهمیه آرد نانوایی‌ها در زنجان کم نشده است

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: هیچ کاهشی در سهمیه آرد واحدهای نانوایی این استان اتفاق نیفتاده و حتی در ماه جاری سهمیه اضافه ای برای زنجان جذب شده است.

محمد ایزدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در زمان حاضر یک هزار 603 واحد نانوایی در استان فعالیت دارند، افزود: از این تعداد، یک‌هزارو 79 واحد یارانه ای و 524 نانوایی نیز نیمه یارانه ای هستند.

وی در خصوص علت شلوغی نانوایی ها در زنجان اظهار داشت: بر اساس بررسی های انجام شده، ایستادن مشتریان در بیرون از محوطه نانوایی ها برای رعایت فاصله اجتماعی، موجب شلوغ دیده شدن نانوایی ها می شود، در مواردی هم البته در برخی واحدها ازدحام مشتریان وجود دارد که این امر ناشی از کیفیت بالای نان آن واحدها است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان گفت: در صدد هستیم تا تعدیل سهمیه آرد در استان به نفع واحدهایی که نان با کیفیت پخت می کنند، انجام پذیرد.

وی همچنین از اجرای طرح رتبه بندی واحدهای نانوایی در استان خبر داد و اظهار داشت: از این پس تخصیص سهمیه آرد نانوایی ها بر اساس این رتبه بندی انجام می شود.

ایزدی گفت: 20 واحد نانوایی در شهرک های اقماری زنجان شناسایی شده اند تا از 25 آذر امسال در 2 شیفیت صبح و بعد ازظهر تا ساعت 20، فعالیت داشته باشند.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 14 استان زنجان با بیان اینکه وضعیت موجودی آرد در استان و کشور مطلوب است، اظهار داشت: هم اکنون 196 هزار تن گندم در سیلوهای استان ذخیره است که موجودی خوبی برای استان محسوب می شود.

*س_برچسب‌ها_س*