چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

سهمیه یکهزار و 380 تن روغن خوراکی برای سیستان‌وبلوچستان جذب شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سهمیه یکهزار و 380 تن روغن خوراکی برای سیستان‌وبلوچستان جذب شد

زاهدان - ایرنا - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: سهمیه یکهزار و 380 تن روغن خوراکی به عنوان مواد اولیه واحدهای صنعتی و صنفی این استان جذب شد.

محمد رفیع سلطانزاده روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: به منظور رفع مشکل روغن خوراکی به عنوان مواد اولیه واحدهای صنعتی و صنفی مانند واحدهای کنسرو ماهی، قنادی و رستوران‌ها با هماهنگی ستاد تنظیم بازار کشور میزان سهمیه450 تن برای بخش صنعت و افزون‌بر 930 تن در حوزه اصناف اختصاص داده شده است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده واحدهای صنفی برای جذب روغن خوراکی معرفی و این کالای اساسی در حال جذب و توزیع است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: همچنین برای رفع مشکل بخش صنعت، سهمیه‌های دیگری برای جذب روغن خوراکی در حال پیش‌بینی است که به زودی در اختیار واحدهای صنعتی قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در ارتباط با توزیع روغن خوراکی در بخش اصناف، تقسیم‌بندی‌های لازم صورت پذیرفته و در تمامی شهرستان‌های سیستان‌وبلوچستان میزان مورد نیاز مصرف، مباشران و عاملان فروش مشخص شده است. سلطانزاده خاطرنشان کرد: تامین و توزیع روغن خوراکی برای واحدهای صنعتی از طریق انجمن صنایع غذایی و با هماهنگی معاونت امور صنایع سازمان صمت سیستان‌وبلوچستان انجام می‌شود.

*س_برچسب‌ها_س*