یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سه فوریتی

سه فوریتی

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم ساوه در مجلس از تدوین طرح 3 فوریتی نمایندگان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نماینده مردم تهران خواستار جدی گرفته شدن زلزله اخیر تهران توسط مسئولان مربوط شد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم تهران در مجلس از رئیس جمهور خواست جلسات شورای ساماندهی امور پایتخت را تشکیل دهد.

خبرگزاری تسنیم

نماینده مشهد در مجلس از تدوین طرحی سه فوریتی از سوی نمایندگان برای همسان سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

خبرگزاری مهر

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: با توجه به زلزله اخیر تهران لازم است طرح ساماندهی و انتقال پایتخت جدی گرفته شود.

خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - قطار دهمین دوره مجلس شورای به مسیر پایانی خود رسیده و کارنامه این مجلس در حالی بسته می شود که حرف های ناگفته زیادی باقی مانده، حرف هایی که در این روزهای آخری شاید گفتشان خالی از لطف نباشد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا گفت: در چهار ساله مجلس دهم شاهد تبدیل ایران به قدرت بلامنازع منطقه و ایجاد ثبات قابل قبولی در خاورمیانه هستیم که بخشی از آن نتیجه تلاش 290 نماینده فعلی مردم در مجلس بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نشست امروز مجلس موضوع اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس قرار گرفت در این نشست بحثی درباره واژه «ولایت مطلقه فقیه» میان دو نماینده مجلس مطرح شد.

وب‌گاه عصر ایران

انقلابی ترین مجلسی که در گفتار و عمل محور بودن ولایت فقیه را اثبات کرده است و حتی از نگاه خود در مقابل رهبری گذشت. حال ممکن است برخی آن را به بی عرضگی مجلس تعبیر کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

در نشست امروز مجلس موضوع اصلاح قانون انتخابات در دستور کار مجلس قرار گرفت در این نشست بحثی درباره واژه «ولایت مطلقه فقیه» میان دو نماینده مجلس مطرح شد.

خبرگزاری میزان

شهید سلیمانی، هم شجاع بود، هم با تدبیر بود؛ صرف شجاعت نبود؛ بعضی‌ها شجاعت دارند اما تدبیر و عقل لازم برای به کار بردن این شجاعت را ندارند. بعضی‌ها اهل تدبیرند اما اهل اقدام و عمل نیستند، دل و جگر کار را ندارند.

خبرگزاری میزان

سخن از حاج قاسم سخن از تمام خوبی‌هاست؛ فرمانده باایمان و سلحشور و باتدبیری که بیش از 40 سال از عمر بابرکتش را صرف جهاد در راه خدا کرد و سرانجام به سبب اخلاص، خداوند مشتری جان او شد.

خبرگزاری دانا

انتظار آن بود که نمایندگان محترم مجلس بجای انتقامجویی به دنبال رفع مشکلات تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی باشند و وقت و هزینه مجلس را برای طرح‌های دو یا سه فوریتی رفع مشکلات تولید صرف کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس در یادداشتی به بررسی طرح جدید مجلس درباره اصلاح قانون انتخابات پرداخت.

خبرگزاری میزان

در شرایط فعلی کشور و بسیج همه توان بهداشتی درمانی کشور، از ظرفیت‌های دولتی گرفته تا بخش خصوصی و حتی نیرو‌های مسلح، نمایندگان مجلس به دنبال چه موضوعی هستند که فارغ از هرگونه دغدغه و پیگیری نسبت به مسائلی وقت و هزینه کشور را صرف می‌کنند.