یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

سه فوریتی

سه فوریتی

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: برای سال تحصیلی آینده باید روش‌های متفاوت از روال عادی تشکیل کلاس‌های درس در نظر بگیریم.

خبرگزاری دانا

معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد که باید تسهیلات 50 هزار میلیاردی تا پایان خرداد به بنگاه‌های آسیب دیده پرداخت شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور گفت: عملکرد ممتاز دولت در مواجهه با بیماری کرونا باعث شد که ما همانند برخی کشور‌های دیگر شاهد قحطی و یا غارت فروشگاه‌ها نباشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول رییس جمهور با اشاره به جایگاه مهم و حساس آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: آموزش و پرورش از مهمترین مراکز توسعه کشور است و به هر میزان که در آن تحول رخ دهد شاهد پویایی و خلاقیت در همه بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری ایسنا

معاون اول رییس جمهور با اشاره به جایگاه مهم و حساس آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: آموزش و پرورش از مهمترین مراکز توسعه کشور است و به هر میزان که در آن تحول رخ دهد شاهد پویایی و خلاقیت در همه بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - استاندار همدان گفت: 10 هزار و 400 میلیارد تومان طرح در سالی که به نام جهش تولید مزین شده، همسو با پیام رهبر معظم انقلاب در این استان بهره‌برداری می‌شود.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به جایگاه مهم و حساس آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: آموزش و پرورش از مهمترین مراکز توسعه کشور است.

خبرگزاری میزان

معاون اول رییس جمهور خواستار بررسی و شناسایی نقاط قوت و نقاط ضعف شبکه آموزش دانش آموزان (شاد) شد و گفت: سه ماه تابستان فرصتی است که ضعف‌های این برنامه برطرف شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون اول رییس جمهوری با اشاره به جایگاه مهم و حساس آموزش و پرورش در توسعه کشور گفت: آموزش و پرورش از مهمترین مراکز توسعه کشور است و به هر میزان که در آن تحول رخ دهد شاهد پویایی و خلاقیت در همه بخش‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور خواهیم بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (چهار‌شنبه، 31 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به آخرین جلسه علنی مجلس دهم رسیده‌ایم به پایان آمد این دفتر، اما حکایت همچنان باقی است. وی افزود: 4 سال پیش در چنین روز‌های مجلس دهم تشکیل شد آن روز‌ها بسیاری از نمایندگان با افکار همدیگر آشنا نبودند؛ این در حالی است که در گذر این 4 سال...

وب‌گاه فرارو

رئیس مجلس شورای اسلامی درآخرین نطق خود در دهمین دوره مجلس ضمن نام بردن از مهمترین قوانین تصویب شده در این مجلس گفت: مجلس دهم 200 قانون تصویب کرد که دو سوم آن لوایح بودند.

وب‌گاه فرارو

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی پایان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شهید مدرس می‌گفت دولت و اعضای آن فقط باید تصمیمات مجلس را اجرا کنند، به نظرم با توجه به نظرات امام و رهبری معظم و قانون اساسی و ساختار کشور، همه اهمیت مجلس را می‌دانند پس چرا مدتی است که به انحای مختلف برای تخریب وجهه مجلس شورای اسلامی تلاش شده است؟ در حدی که این همه مصاحبه و تکرار فساد فساد نسبت به نمایندگان چیزی جز ورژن جدید همان بگم، بگم‌های سابق به ذهن...